پیشنهادهای م.ج.رکنی (١٣)
هرچه وهر جای بتعریف آمده که بر پایه واساس معین به جملگی وتشکّل در ربط به مرجع خاص باشد صرح است، چه بیانی وچه نشانی
لِفلِفه درهم پیچاندن
فعلی ازبودن درنگرش وبینش به شدنی بدون تغییر ماهیت وماندگار دربینش درون بدون نگرش ظاهر. همچون رفتار، رُفتن، آبرفت، رفات
معنی آدینه:روز بزرگداشت وتزیین و آمادگی پذیرش در استقبالی به شادی ( آدین ) ، کنایه از دوران کنونی پس از شش دوره تکاملی خلقت
شهر هاومکان های که به سبب سستی وغفلت مردمانش ( فکة ) براثرخوشی ها ولذتهای ( تفکه ) ناروا نابود شده وبرباد رفتند، اشاره به قوم لوط
شهر هاومکان های که به سبب سستی وغفلت مردمانش ( فکة ) براثرخوشی ها ولذتهای ( تفکه ) ناروا نابود شده وبرباد رفتند، اشاره به قوم لوط
سرمد درمعنی همان سر آمد است در پایان این دنیای فانی ( الی یوم القیامه ) وسپس دوران ابد مدت قیامت. پس دایم وهمبشگی را معنی نمی دهد
مان، بطور کلی نشان درچارچوب انحصاری وهدفمنداست درایستایی وفراگیری مورد نظر. ( خانه ) مان، ( سازه ) مان ، ( آس ) مان، ( زای ) مان، . . .
ثری:زیر بنا وبنیان وجود . وثریا به تمامیت آمده بنا. تحت الثری در پس پرده آفرینش آن
ریز گردهای جاندار یابیجان که باعث بیماری یا ویرانی شوند. چون باکتریها یا ویروسهاویاشن ریزه ها
میتواند هجوم باکتری های خارجی وبیماریزاوکشنده باشد که همچون اثرات برخورد شنریزه هابرپوست اثرگذار باشد ومثلا ایجاد حصبه کند. طوفان ریز گرد جاندار
حیض در معنی بشری برون رفت وخلاصی از ناپاکیها درمقطع واجل معین خود می شود به کمک خون شوینده. ونه بمعنی در پاکی ویاناپاکی
حی بالذات، فقط در حی القیوم ، واستواری مطلق بی مبداء ، در نمودی حیات نام برای بشر، میتواندبیان معنی کند. وکلا. اصطلاح درستی بنظر نمی آید . چون ذات خو ...