پاسخهای یونس شیخ انصاری (١)
٧٧
١
رأی
٦٣٥
بازدید
١٦,٠٠٠
تومان
٠
رأی
خیر. حیا کردن یک فعل است و حیا کن یک جمله دستوری است.
١ سال پیش