پاسخهای محمد دیلمقانی (٢)
برای یک شرکت تبلیغاتی که خدماتی نظیر طراحی برندینگ و طراحی کمپینهای تبلیغاتی انجام میدهد احتیاج به یک نام مناسب داریم. در بین دیگر شرکت های تبلیغاتی این نام ها را دوست داریم (در همین سبک باشد): استودیو ملی استودیو شیزارو A4 میز مشق تهران کارگاه دفتر دیز - deeez چپ چین
من نام «برَدز» را پیشنهاد میکنم «BrAds» که هم برندینگ و هم Ads (تبلیغات) را شامل میشود.
با ورود 140 مهمان به یک مهمانی، تعداد مهمان ها 40% افزایش میابد . پس از سپری شدن ساعتی از ورود مهمانان جدید برای کاهش 60% تعداد مهمان ها چند نفر باید مهمانی را ترک کنند؟
اگر تعداد مهمانهای اول را x در نظر بگیریم (100 درصد)، با افزوده شدن 140 مهمان، درصد به 140 درصد افزایش مییابد که در نتیجه x مساوی 350 نفر شده و تعداد مهمانان پس از افزایش 140 نفر به 490 نفر افزایش پیدا میکند. در بخش دوم، اگر 490 مهمان را 100 درصد در نظر بگیریم و بخواهیم 60 درصد از آن تعداد را کم کنیم، باید 294 نفر از مهمانی خارج شوند.