پاسخهای مسعود محسن نژاد (٧)
معنی "زُر غِبّاَ" در بیت : نیست زُر غِبّاََ وظیفۀ عاشقان / سخت مُستسقی ست جانِ صادقان
معنی کل شعر این است کسی که عاشق کسی است باید هروز به دیدن عشقش بیاد نه اینکه هر وقت هوس کرد یا دلتنگ شد بیاد برای عشقش .. معنی زر غبا در این شعر به معنی گاه گاهی،هر زمانی،یک روز در میان و معنی کلیه زر غبا پشته گوش گذاشتن روزها و یا ساعت ها
ویژگی های مشترک تشکیل دهنده ی فرهنگ سازمانی رو میشه بیان کنید
ویژگیهای فرهنگ سازمانی خلاقیت و ریسک پذیری: خلاقیت و نوآوری از مهمترین ویژگیهای کارکنان یک سازمان است و مسئولیت، استقلال و آزادی عمل افراد را نیز دربردارد. دقت در جزئیات: توجه به جزئیات و ق ...
مدل بوم کسب و کار چیه ؟ میشه راجبش توضیح بدید لطفا که چطوری باید طراحی کنیم ؟
مفهوم مدل کسب و کار چیست؟ قبل از اینکه برویم سراغ اصل مطلب و از روش طراحی بوم مدل کسب و کار برای شما صحبت کنیم، لازم است تا درباره برخی از مسائل، روشنگری کنیم. مفهوم مدل کسب و کار هم درست یکی از همین ...
این متن تعریف چه نوع شرکت هاییه ؟ چگونه این شرکت ها اداره میشه ؟ a Private Limited Company at its core, incorporated with a single owner at the helm, who is entitled to all its capital and profits .
با توجه به جمله انگلیسی متقاضی ( a single owner at the helm) ترجمه مشخصا شرکت One Person Company مد نظر هست و حوزه قضایی انگلستانه که چنین عنوانی رو برای تک مالک میگذاره. یک شرکت خصوصی با مسئو ...
استراتژی فروش O2O چیه ؟ میشه توضیح بدید و بگید مخفف چیه ؟ مثالی از ش تو ایران داریم ؟
طبق تعریف، بازاریابی آنلاین به آفلاین (O2O) سیستمی است که از استراتژیهای بازاریابی دیجیتال آنلاین برای افزایش ترافیک و آشنایی مشتریان با مراکز فروش فیزیکی استفاده میشود. به عنوان مثال، یک فروشگاه س ...
درونی شدن هنجار های ذهنی چه زمانی اتفاق می افته ؟
اول و مهمتر همه باید اشاره کنیم که مقاومت ذهنی یک واکنش ذهنی و روانی نسبتبه تغییر است. این مقاومت نوعی مکانیسم دفاعی از خودمان است که با استفاده از آن در برابر تغییر مخالفت میکنیم یا مبارزه با اصلاح رفتاری که باید تغییرش دهیم را شروع میکنیم.
ویژگی های مشترک تشکیل دهنده ی فرهنگ سازمانی رو میشه بیان کنید
1- استقلال فردی میزان مسئولیت، آزادی و فرصتهای انجام ابتکار عمل افراد در سازمان مشخص است. این مهم کمک می کند تا عدالت و تعادل در سازمان همیشه بین کارکنان برقرار باشد. 2- ساختار ساختار درجهای است ...