پاسخهای Mr Mf (٣)
مفهوم "بنچمارکینگ" در مدیریت منابع انسانی چیست و چگونه برای اندازهگیری و مقایسه عملکرد کارکنان استفاده میشود؟
بنچمارکینگ (Benchmarking) در مدیریت منابع انسانی به فرآیندی گفته میشود که در آن عملکرد کارکنان یک سازمان با بهترین عملکردهای مشابه در سایر سازمانها یا بخشها مقایسه میشود. هدف از این فرآیند، شناسای ...
نظریه ی چه کسی یا کسانی به عنوان نظریه ی اضطراری در روانشناسی شناخته میشه ؟
در علم روانشناسی، نظریه اضطراری به نظریههایی اشاره دارد که بر اساس شرایط و موقعیتهای خاص، رفتار و واکنشهای افراد را توضیح میدهند. یکی از معروفترین نظریههای اضطراری در روانشناسی، نظریه اضطراری رهبری است که توسط فرد فیدلر (Fred Fiedler) توسعه یافته است. این نظریه بیان میکند که اثربخشی رهبری بستگی به تطابق سبک رهبری با شرایط و موقعیتهای خاص دارد.
"سلسله مراتب سازمانی" چیست و چگونه کار می کند؟ "سلسله مراتب سازمانی" خوب چه ویژگی هایی داره ؟
سلسله مراتب سازمانی ساختاری است که در آن افراد و بخشهای مختلف یک سازمان بر اساس جایگاه و اختیاراتشان طبقهبندی میشوند. این ساختار به تعیین وظایف، مسئولیتها و روابط گزارشدهی کمک میکند. نحوه کار ...