پاسخهای shoter kill (١)
١٣٤
-٢
رأی
٣٠٨
بازدید
سلام دوستان آیا بعد از عمل تغییر جنسیت آلات نتاسلی حس و عصب استاندارد رو دارن ؟
٢ سال پیش
١
رأی
درود وقتتون بخیر، این پرسش تخصصیه و باید از فرد متخصص این کار بپرسید ولی طبق اطلاعات کمی که من دارم عمل تبدیل مرد به زن راحت تر از عمل تبدیل زن به مرد هست و اصولا خانم ها پس از جراحی تمایلات جنسی کمتری دارن و از رابطه لذت کافی رو نمیبرن. آلت تناسلی مردانه ای که پس از جراحی قرار میگیره و مثل آلت تناسلی مردانه طبیعی حس و عصب نداره.
٢ سال پیش