پیشنهادهای علیرضا (١)
١٣
٢ سال پیش
٠
هرکس باید به ندای درون خود گوش کند واینکه بدی هیچوقت خوب نیست اما خوبی همیشه زیباست، اره هرچقدر بیشتر بتونی ببخشید درعوض دریافت خواهید کرد