پاسخهای ارژنگ آصف (١)
١٧٥
١
رأی
٩٠٩
بازدید
سلام ممنون میشم راهنماییم کنید اگر بخوام بگم فی الداهه گفتم به انگلیسی چی باید بگم؟
٢ سال پیش
١
رأی
از فعل improvise استفاده می کنند: I improvised
٢ سال پیش