١ رأی
تیک ٩ پاسخ
٩٠٩ بازدید

سلام ممنون میشم راهنماییم کنید اگر بخوام بگم فی الداهه گفتم به انگلیسی چی باید بگم؟

٥١٨
٢ سال پیش
١ رأی

از فعل improvise استفاده می کنند: I improvised 

٢ سال پیش