پاسخ‌های مهتاب منصورنیا (١)

بازدید
١٦١
٠ رأی
٤ پاسخ
٣٠٨ بازدید

معنی این جمله چیه فکر کنم به زبان بختیاری باشه داشتُم وَصیت نیگشته زنونم اگه کسی میدونه لطفا بگه🫱🏽‍🫲🏻

٢ سال پیش
١ رأی

سلام یعنی وصیتی داشتم ولی زبانم توان بیانش رو نداشته 

٢ سال پیش