تاریخ
٢ سال پیش
پیشنهاد
٠

ما اسم دخترم و گذاشتیم آریسا . به معنی دختر نجیب واصیل آریایی . سوسن کبود . رنگین کمان . چون اسم خودم و همسرم فارسی هست خواستیم اسم دخترمونم فارسی با ...