پیشنهادهای سحرشیخ پور (١)
٢٣
٢ سال پیش
٠
سلام میخواستم ببینم مانیار ( باسکون روی نون ) تلفظ میشه یا مانی یار؟
سلام میخواستم ببینم مانیار ( باسکون روی نون ) تلفظ میشه یا مانی یار؟