تاریخ
٢ سال پیش
پیشنهاد
٠

به معنای "چرا" هم میتونه باشه که گویی کوتاه شده ی " چه روی" یا "از چه روی" می باشد. مثلا: جانا مرا چه سوزی، چون بال و پر ندارم

تاریخ
٢ سال پیش
پیشنهاد
٠

به معنی خجالت کشیدن هم میتونه باشه