پیشنهادهای یوسف سرلک (١)
١٥
٢ سال پیش
١٢
چپیه درسته نه چفیه چون عربها نمیتونن بگن پ میگن ف مثل خلیج پارس که میگن خلیج فارس یا پولاد رو میگن فولاد یا اپسار رو میگن افسار متاسفانه خودمون هم دا ...