٢ رأی
٥ پاسخ
٣٤٧ بازدید

ممنون میشم راهنماییم کنید اگر به انگلیسی بخوام بگم چرا اون آقا یا خانم آسیب دیده چجوری باید بگم؟

٥١٨
٢ سال پیش
٠ رأی

Why is he/she in pain /injured? Is there any reaon behind?

٢ سال پیش