شبیه ساز زیردریایی معمولاً یک بازی رایانه ای است که در آن بازیکن کنترل یک زیردریایی را به عهده می گیرد. شکل معمول بازی رفتن به یک سری مأموریت است که در هر یک از آنها چندین نبرد وجود دارد که هدف آن غرق کردن کشتی های سطحی و جان سالم به در بردن از ضدحمله های ناوشکن است. [ نیازمند منبع] شبیه سازهای زیردریایی به دلیل سرعت بسیار متغیر بازی قابل توجه هستند. [ نیازمند منبع] ممکن است ساعت ها زمان شبیه سازی شده طول بکشد تا در موقعیتی قرار بگیرید تا به کاروانی که به خوبی از آن دفاع شده است، حمله کنید. [ نیازمند منبع] و شبیه سازهای فرعی معمولاً گزینه ای را در اختیار بازیکنان قرار می دهند تا نسبت زمان واقعی به زمان شبیه سازی شده را به صورت دلخواه تنظیم کنند. [ نیازمند منبع]
اکثر شبیه سازهای زیردریایی از جنگ جهانی دوم به عنوان صحنه استفاده می کنند. جنگ های زیردریایی آن طولانی و شدید بود، مطالب تاریخی گسترده است، و توانایی های محدود زیردریایی های آن دوره، امتیاز بالایی بر مهارت بازی کردن دارد. بازی ها معمولاً شامل زیردریایی های ایالات متحده در اقیانوس آرام یا او - بوت های آلمانی در اقیانوس اطلس هستند. دسته محبوب دیگر زیردریایی های تهاجمی مدرن، به ویژه زیردریایی های Los Angeles کلاس هستند که پس از شماره شناسایی بدنه اولین کشتی این کلاس به نام "688s" نیز شناخته می شود.
نمایشگرهای بازی به طور کلی شامل یک نقشه بالای سر یا نمای «رادار»، نشان دادن زیردریایی و هر کشتی که موقعیت آن قابل تشخیص است، نمای پریسکوپ در صورتی که زیردریایی به اندازه کافی به سطح نزدیک باشد، مجموعه ای از سنج ها که عمق و مسیر را نشان می دهد و یک قایق است. طرحی که در دسترس بودن اژدر، آسیب به زیرسیستم های مختلف و سایر مشکلاتی که ممکن است در بازی رخ دهد را نشان دهد.
اولین شبیه ساز زیردریایی در دسترس عموم غیرنظامی Thorn EMI's Submarine Commander در سال ۱۹۸۲ بود. [ نیازمند منبع]
بازی ماجراجویی Codename: ICEMAN ( 1989 ) توسط Sierra On - line شامل یک قسمت شبیه ساز زیردریایی بود.
بازی شبیه ساز وسیله نقلیه Naval Ops: Warship Gunner 2 ( 2006 ) توسط کویی دارای بدنه زیردریایی است و بازیکن را در چندین مأموریت خلبانی زیردریایی قرار می دهد، اگرچه چندین مأموریت دیگر نیز برای استفاده از زیردریایی محدود شده است.
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفاکثر شبیه سازهای زیردریایی از جنگ جهانی دوم به عنوان صحنه استفاده می کنند. جنگ های زیردریایی آن طولانی و شدید بود، مطالب تاریخی گسترده است، و توانایی های محدود زیردریایی های آن دوره، امتیاز بالایی بر مهارت بازی کردن دارد. بازی ها معمولاً شامل زیردریایی های ایالات متحده در اقیانوس آرام یا او - بوت های آلمانی در اقیانوس اطلس هستند. دسته محبوب دیگر زیردریایی های تهاجمی مدرن، به ویژه زیردریایی های Los Angeles کلاس هستند که پس از شماره شناسایی بدنه اولین کشتی این کلاس به نام "688s" نیز شناخته می شود.
نمایشگرهای بازی به طور کلی شامل یک نقشه بالای سر یا نمای «رادار»، نشان دادن زیردریایی و هر کشتی که موقعیت آن قابل تشخیص است، نمای پریسکوپ در صورتی که زیردریایی به اندازه کافی به سطح نزدیک باشد، مجموعه ای از سنج ها که عمق و مسیر را نشان می دهد و یک قایق است. طرحی که در دسترس بودن اژدر، آسیب به زیرسیستم های مختلف و سایر مشکلاتی که ممکن است در بازی رخ دهد را نشان دهد.
اولین شبیه ساز زیردریایی در دسترس عموم غیرنظامی Thorn EMI's Submarine Commander در سال ۱۹۸۲ بود. [ نیازمند منبع]
بازی ماجراجویی Codename: ICEMAN ( 1989 ) توسط Sierra On - line شامل یک قسمت شبیه ساز زیردریایی بود.
بازی شبیه ساز وسیله نقلیه Naval Ops: Warship Gunner 2 ( 2006 ) توسط کویی دارای بدنه زیردریایی است و بازیکن را در چندین مأموریت خلبانی زیردریایی قرار می دهد، اگرچه چندین مأموریت دیگر نیز برای استفاده از زیردریایی محدود شده است.
wiki: شبیه ساز زیردریایی