جدیدترین پیشنهادها
جدیدترین ترجمهها
جدیدترین پرسشها
چرا به دبیر ها ومدیران و کلا عموم افراد آموزش و پرورشی میگن فرهنگی ها دقیقا اینجا منظور از فرهنگی ها یا فرهنگیون چه کسایی هستش تعریف این واژه چیه
جدیدترین پاسخها
هشت خانه در یک ردیف قرار دارند و در هر خانه فقط یک نفر با شرایطی که در زیـر آمـده اسـت، زنـدگی میکند: علی و محسن همسایه هم نیستند. حسن دقیقاً همسایه سمت چپ تقی است. ...
سلام با توجه به شرایط دادهشده، میتوان ترتیب خانهها را بهطور منطقی تعیین کرد. 1. امیر در یکی از دو خانه وسط زندگی میکند. 2. حسن دقیقاً همسایه سمت چپ تقی است و فقط یک همسایه در سمت چپ تقی وجود دارد. 3. خانه کامران دقیقاً بین خانه امیر و تقی قرار دارد. با این تفاصیل، گزینه 1 صحیح است: "رسول در انتهای سمت چپ ردیف قرار دارد."
مدل قیمتگذاری دارایی سرمایهای (CAPM) چگونه از" تئوری مدرن پرتفوی هری مارکویتز " نشأت میگیرد؟
سلام مدل قیمتگذاری داراییهای سرمایهای (CAPM) از تئوری مدرن پرتفوی هری مارکویتز نشأت میگیرد. در تئوری مارکویتز، سرمایهگذاران سعی میکنند با ترکیب داراییها، ریسک و بازده پرتفوی خود را بهینه ...
بنظر شما چه نوع محتوا و پیامی میتواند به تقویت برند شما در شبکههای اجتماعی و وبسایت در بازار ایران کمک کند؟ فرض کنید میخواید جایگاه برند برگر فروشی خودتون رو بهبود بدید
سلام برای تقویت برند برگر فروشی در ایران، محتوا باید به محلیسازی و ارزشهای برند توجه داشته باشد. 1. محتوای جذاب و مرتبط: عکسها و ویدیوهای باکیفیت از برگرها و فرایند تهیه، همراه با معرفی موا ...
شاعر در کدام گزینه از شیوه ی بلاغی بهره گرفته است ؟ اوج عزت فروتنی دارد/قطره پستی گزید ،گوهر گشت نقطه از سیر خط نمایان شد /اشک ما تا چکید لاغر گشت نرک اخلاق مشق ادبار است/سرو کم سایه شد که بی بر گشت دل تنگ اخر از جهان بردیم /عقده ای داشتیم و کس نگشاد
تشخیص شیوه بلاغی: شیوههای بلاغی به سبکها و روشهایی اطلاق میشود که در آنها شاعر یا نویسنده از استعارهها، کنایات، تضادها، اغراقها و سایر ابزارهای زبانشناسی برای ایجاد اثرگذاری و زیبایی بیشتر است ...
نام برند شما چه تاثیری بر شناخت و یادآوری آن دارد؟ چه رنگها، لوگوها و طرحهایی میتواند به تقویت هویت برند شما کمک کند؟ چگونه طراحی بصری برند شما پیام شما را به مشتریان منتقل میکند؟
سلام 1. تاثیر نام برند: نام برند میتواند بر شناخت و یادآوری برند تأثیر زیادی داشته باشد. یک نام ساده، متمایز و مرتبط با محصول باعث میشود برند بهراحتی در ذهن مشتریان بماند. 2. رنگها و لوگوه ...