پاسخهای آرام خاطری (٣)
تفاوت بین موقعیتیابی محصول با برندسازی را توضیح دهید.
تفاوت بین موقعیتیابی محصول (Product Positioning) و برندسازی (Branding) .. بیایید هر کدام را به طور جداگانه توضیح دهیم: . # موقعیتیابی محصول (Product Positioning) موقعیتیابی محصول به فرآین ...
به نظر شما چگونه میتونیم از اصل پارتو برای شناسایی و تمرکز روی عوامل کلیدی رشد کسبوکار استفاده کرد؟
اصل پارتو، که به عنوان قانون 80/20 نیز شناخته میشود، میگوید که 80 درصد از نتایج معمولاً از 20 درصد از تلاشها به دست میآید. در اینجا چند مرحله برای استفاده از اصل پارتو در کسبوکار عرض ...
فرض کنید شما هم بنیانگذار یک استارتاپ جدید هستید و 10 تا نیرو ی دهه ی 80 دارید و از جوان ترین ها استفاده کردید . دانشجو هایی که خیلی مشتاقند در استارتاپ شما کار کنن و بسیار با استعداد هست ...
رهبری تیمی از جوانان با استعداد و پرانرژی، اما گاه سرخورده و ناامید، نیاز به توجه ویژهای دارد؛ #ارتباط موثر و شفاف - همیشه در دسترس باشید و با اعضای تیم درباره مشکلات و نیازهایشان صحبت ...