پپسی آبی. پپسی آبی نوشابه ای با طعم توت بود که توسط شرکت پپسی کو تولید می شد.
پپسی آبی در اواسط سال ۲۰۰۲ راه اندازی شد و در سال ۲۰۰۴ در کانادا و ایالات متحده متوقف شد، اگرچه در فیلیپین و اندونزی همچنان در دسترس است. عطر و طعم آن نتیجه آزمایش طعم بیش از ۱۰۰ طعم در یک دوره ۹ ماهه است. [ ۳] [ ۱] برای جلب توجه مصرف کنندگان نوجوان با رنگ آبی روشن و عطر و طعم بی نظیر آن طراحی شده است. [ ۴] طعم و مزه پپسی بلو توسط پپسی فقط به عنوان «توت» توصیف شد و توسط نوشیدنی ها مانند زغال اخته یا تمشک، یا شبیه آب نبات پنبه ای با توت مانند پس از طعم و بسیار شیرین و شربت از کولای معمولی توصیف شد. با استفاده از رنگ آبی ۱، [ ۵] ماده رنگی بسیار بحث برانگیزی که در بسیاری از کشورها در آن زمان ممنوع بود رنگ آمیزی شد.
این اقدام برای ایجاد نسخه پر رنگ و پرچمدار برند پپسی با معرفی سالن کوه شبنم قرمز که در سال گذشته فروش ۶ درصدی کوهنوردی پپسی کو را افزایش داده بود، دامن زد. PepsiCo اخیراً قصد استفاده از برنامه مارک تجاری ایالات متحده با رنگ آبی Pepsi را پر کرده است.
اگرچه توسط PepsiCo به شدت تبلیغ می شود، از جمله تبلیغات خواننده موسیقی پاپ، بریتنی اسپیرز و گروه های Sev و Papa Roach، و همچنین در فیلم های The Italian Job and Garfield: The Movie، اما به دلیل کم فروش ماندن، به طور گسترده ای به عنوان یک تجارت تجاری دیده می شود. حتی با عدم موفقیت پپسی آبی، پپسی کو همچنان موفق به رشد دو رقمی شد. [ ۳]
پپسی آبی پس از بازیهای نیویورک متز در تابستان ۲۰۰۲، جایی که رنگ آبی یکی از رنگهای نمادین باشگاه توپ بود، تبلیغ شد. توزیع بطری های رایگان VW New Beetle با مضمون پپسی Blue در مراکز خرید معروف در سراسر کشور از دیگر تبلیغات بود. Jolt Cola یک نوشیدنی مشابه به نام Jolt Blue CX2 درست می کند. نوشابه تمشک آبی در یک قوطی فلزی باتری شکل با طعم و مزه ای که اغلب مانند آب نبات توصیف می شود. پپسی بلو همچنین توسط آدام ویناتییری، بازیکن وقت پاتریوت های نیو انگلند تأیید شد.
در مانیل، فیلیپین، در اواخر سال ۲۰۰۲ برای بزرگداشت قهرمانی عقاب های آبی آتنئو در UAAP، پپسی بلو برای مدت محدودی فروخته شد. در سال ۲۰۱۱، پپسی پپسی بلو را در مترو مانیل، فیلیپین با نام پپسی پیناس منتشر کرد. [ ۶] پس از موفقیت پپسی پیناس، به یک محصول دائمی تبدیل شد و به نام پپسی بلو تغییر نام یافت. این در بطری ها و قوطی ها نادر است اما به عنوان یک نوشیدنی چشمه در فروش فیلیپین 7 - Eleven رایج است. در هند، پپسی بلو در طول جام جهانی کریکت ۲۰۰۳ به عنوان حمایتی از تیم کریکت هند که کریکت سازان آن از پیراهن های آبی استفاده می کنند، فروخته شد. [ ۷]
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفپپسی آبی در اواسط سال ۲۰۰۲ راه اندازی شد و در سال ۲۰۰۴ در کانادا و ایالات متحده متوقف شد، اگرچه در فیلیپین و اندونزی همچنان در دسترس است. عطر و طعم آن نتیجه آزمایش طعم بیش از ۱۰۰ طعم در یک دوره ۹ ماهه است. [ ۳] [ ۱] برای جلب توجه مصرف کنندگان نوجوان با رنگ آبی روشن و عطر و طعم بی نظیر آن طراحی شده است. [ ۴] طعم و مزه پپسی بلو توسط پپسی فقط به عنوان «توت» توصیف شد و توسط نوشیدنی ها مانند زغال اخته یا تمشک، یا شبیه آب نبات پنبه ای با توت مانند پس از طعم و بسیار شیرین و شربت از کولای معمولی توصیف شد. با استفاده از رنگ آبی ۱، [ ۵] ماده رنگی بسیار بحث برانگیزی که در بسیاری از کشورها در آن زمان ممنوع بود رنگ آمیزی شد.
این اقدام برای ایجاد نسخه پر رنگ و پرچمدار برند پپسی با معرفی سالن کوه شبنم قرمز که در سال گذشته فروش ۶ درصدی کوهنوردی پپسی کو را افزایش داده بود، دامن زد. PepsiCo اخیراً قصد استفاده از برنامه مارک تجاری ایالات متحده با رنگ آبی Pepsi را پر کرده است.
اگرچه توسط PepsiCo به شدت تبلیغ می شود، از جمله تبلیغات خواننده موسیقی پاپ، بریتنی اسپیرز و گروه های Sev و Papa Roach، و همچنین در فیلم های The Italian Job and Garfield: The Movie، اما به دلیل کم فروش ماندن، به طور گسترده ای به عنوان یک تجارت تجاری دیده می شود. حتی با عدم موفقیت پپسی آبی، پپسی کو همچنان موفق به رشد دو رقمی شد. [ ۳]
پپسی آبی پس از بازیهای نیویورک متز در تابستان ۲۰۰۲، جایی که رنگ آبی یکی از رنگهای نمادین باشگاه توپ بود، تبلیغ شد. توزیع بطری های رایگان VW New Beetle با مضمون پپسی Blue در مراکز خرید معروف در سراسر کشور از دیگر تبلیغات بود. Jolt Cola یک نوشیدنی مشابه به نام Jolt Blue CX2 درست می کند. نوشابه تمشک آبی در یک قوطی فلزی باتری شکل با طعم و مزه ای که اغلب مانند آب نبات توصیف می شود. پپسی بلو همچنین توسط آدام ویناتییری، بازیکن وقت پاتریوت های نیو انگلند تأیید شد.
در مانیل، فیلیپین، در اواخر سال ۲۰۰۲ برای بزرگداشت قهرمانی عقاب های آبی آتنئو در UAAP، پپسی بلو برای مدت محدودی فروخته شد. در سال ۲۰۱۱، پپسی پپسی بلو را در مترو مانیل، فیلیپین با نام پپسی پیناس منتشر کرد. [ ۶] پس از موفقیت پپسی پیناس، به یک محصول دائمی تبدیل شد و به نام پپسی بلو تغییر نام یافت. این در بطری ها و قوطی ها نادر است اما به عنوان یک نوشیدنی چشمه در فروش فیلیپین 7 - Eleven رایج است. در هند، پپسی بلو در طول جام جهانی کریکت ۲۰۰۳ به عنوان حمایتی از تیم کریکت هند که کریکت سازان آن از پیراهن های آبی استفاده می کنند، فروخته شد. [ ۷]
wiki: پپسی آبی