شورای تبلیغات

دانشنامه عمومی

شورای تبلیغات ( انگلیسی: Ad Council ) سازمان ناسودبر آمریکایی است که به نمایندگی از حمایت کننده هایی چون سازمان های ناسودبر، غیردولتی و آژانس های دولت حکومت فدرال ایالات متحده آمریکا به تولید، توزیع و ترویچ اعلان های خدمات عمومی می پردازد. [ ۵]
این شورا با آژانس های تبلیغاتی که از طرف کمپین های خود مشغول کار حرفه ای برای تبلیغ خدمات عمومی هستند، همکاری می کند. این سازمان درخواست های مؤسسات حمایتی را برای کمپین های تبلیغاتی ایشان که بر مسائل اجتماعی خاص متمرکز است را می پذیرد. برای واجد شرایط این امکانات بودن، باید مسئله مورد نظر غیرحزبی ( هرچند نه لزوماً بی طرفانه ) و دارای اهمیت ملی باشد.
شورای تبلیغات این تبلیغات را از طریق شبکه ای با ۳۳۰۰۰[ ۶] رسانه شامل پخش تلویزیونی، رسانه های چاپی، تبلیغات بیرونی ( مانند بیلبوردها و ایستگاه های اتوبوس ) و اینترنت، که زمان و فضای تبلیغات را اهدا می کنند، منتشر می کند. این فضا و زمان اهدایی به شورای تبلیغات سالانه رقمی بالغ بر ۱٫۸ میلیارد دلار است[ ۷] که در صورت پرداخت واقعی این مبلغ، شورای تبلیغات یکی از بزرگ ترین تبلیغ کنندگان کشور خواهد شد. [ ۸]
عکس شورای تبلیغات
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران

بپرس