شایلی منسفیلد

دانشنامه عمومی

شایلی منسفیلد ( زاده ۶ آوریل ۲۰۰۹ ) یک هنرپیشه، سلبریتی اینترنتی و یوتیوبر سابق ناشنوا، اهل آمریکا است.
او ابتدا با ساختن ویدیوهایی که در آن داستان های کریسمس را به زبان اشاره آمریکایی تعریف می کرد، به شهرت رسید. منسفیلد در تبلیغات ویدیویی «داستان های فراموش نشدنی» توسط دیزنی پارکز ظاهر شد، که در آن با مینی ماوس، که در حال یادگیری زبان اشاره در دنیای والت دیزنی بود، ملاقات کرد. این ویدیو به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و به یکی از پربیننده ترین تبلیغات دیزنی تبدیل شد.
منسفیلد اولین بازیگری خود را در سال ۲۰۱۹ در نوئل دیزنی انجام داد. سال بعد، درخواست او برای زیرنویس خودکار در اینستاگرام توجه چندین نشریه رسانه ای را به خود جلب کرد و در توییتر محبوب و معروف شد. او برای نقش هایش در فیلم های احساس برتری ( ۲۰۲۰ ) و ۱۳ دقیقه ( فیلم ۲۰۲۱ ) به رسمیت شناخته شد. در سال ۲۰۲۲، منسفیلد برای بازی در ماداگاسکار: یک وحشی کوچک، احتمالاً اولین بازیگر ناشنوا شد که در کنار صداپیشگان «قابل شنیدن» به خاطر اجرای «ثبت نام» در یک تولید انیمیشن شناخته شد.
شایلی منسفیلد در ۶ آوریل ۲۰۰۹ در بربنک، کالیفرنیا ناشنوا به دنیا آمد. [ ۱] [ ۲] والدین او بازیگر سابق شینا مک فیلی و مانی جانسون[ ۳] - نیز ناشنوا هستند و ASL Nook را اداره می کنند، یک وب سایت و کانال یوتیوب که زبان اشاره آمریکایی ( ASL ) را آموزش می دهد. [ ۱] منسفیلد یک خواهر کوچکتر به نام آیوی دارد که شنوا است. [ ۳] [ ۴]
منسفیلد از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ در ASL Nook ظاهر شد[ ۲] او در چهار سالگی با کابوس پیش از کریسمس شروع به امضای داستان های کریسمس در کانال کرد. او در پنج سالگی، چگونه گرینچ کریسمس را دزدید!  ; ئی! اظهار داشت: «آخرین باری را به یاد نمی آوریم که یک داستان تعطیلات باعث شد تا این اندازه لبخند بزنیم … بیشتر به این دلیل که منسفیلد به نحوه بیان داستان علاقه زیادی دارد. او با زبان اشاره و حالات صورتش بسیار رسا است. »[ ۵] در سال ۲۰۱۵، او نقش رودلف گوزن شمالی بینی قرمز را بازی کرد. هاف پست بازگویی او در سال ۲۰۱۶ از قطار سریع السیر قطبی را «زیبا» خواند … همان طور که قبلاً ندیده اید. »[ ۱]
در پارک دیزنی در سال ۲۰۱۳، منسفیلد با یکی از کارکنانی ملاقات کرد که لباس تینکر بل را پوشیده بود و می توانست امضا کند. سه سال بعد، به دلیل این اتفاق، دیزنی خانواده منسفیلد را به دیزنی لند پرواز داد. در پارک، خانواده از یک تبلیغ «داستان های فراموش نشدنی» فیلم گرفتند، که در آن با بازیگری آشنا شدند که لباس مینی ماوس را پوشیده بود و اخیراً شروع به یادگیری زبان اشاره کرده بود. این ویدیو در فضای مجازی منتشر شد و تا آوریل ۲۰۱۶، ۱۱ میلیون بازدید را به خود اختصاص داد و دومین آگهی پربیننده دیزنی شد. ادویک فراگیر بودن خود را به عنوان عامل اصلی موفقیت خود برجسته کرد. [ ۶] Mansfields همچنین در کنار دو خانواده عمدتاً ناشنوای دیگر در فیلم مستند Born This Way Presents: Deaf Out Loud[ ۳] [ ۷] که در ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۸ از شبکه ای اندئی پخش شد ظاهر شدند[ ۸] مارگارت لیون نیویورک تایمز، آن را جدی توصیف کرد و خانواده ها را «بسیار قانع کننده، متفکر و تله ژنیک» توصیف کرد. [ ۷]
عکس شایلی منسفیلد
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران

بپرس