سایلنت هیل مجموعه اچ دی یک مجموعه بازی ویدئویی ساخته شده در سال ۲۰۱۲ است، که یک انتقال نرم افزاری از دو بازی سایلنت هیل ۲ و سایلنت هیل ۳ می باشد. این بازی توسط هینیکس استودیو برای کنسول های پلی استیشن ۳ و اکس باکس ۳۶۰ توسعه یافته است. داستان بازی درمورد مردی بنام جیمز ساندرلند است که از همسر خود که چندی قبل مرده بوده است نامه ای دریافت می کند و در آن از او درخواست شده به شهر مرموزی به نام تپه خاموش یا سایلنت هیل برود. هر دو بازی داخل این مجموعه در دسته بندی ترسناک بقا قرار می گیرند. این مجموعه در سراسر جهان توسط کونامی منتشر شده است. انتقال نرم افزاری بازی شامل یک بازنگری گرافیکی، صداگذاری جدید، و اضافه کردن قابلیت های اکس باکس نتورک و شبکه اینترنتی پلی استیشن است. [ ۱]
این بازی بیش از دو سال در حال توسعه بود. به دلیل آرشیو نشدن کد منبع دو بازی تیم توسعه مجبور شد با یک کد منبع ناقص کار کند. در نتیجه بسیاری از روند توسعه بازی صرف بازسازی کردن مشکلات نرم افزاری بازی شد. مشکلات نرم افزاری سرانجام به اتمام رسید اما صدا گذاری ها در سایلنت هیل ۲ مشکل داشت طی توافقی بین کونامی و صداپیشگان سایلنت هیل دو قرار بر صداگذاری مجدد بازی شد. بعضی از کارشناسان و منتقدان از افزایش جلوه های بصری و گرافیک و صداگذاری مجدد به دلیل تغییر برخی صدا پیشه ها و ضعف های گرافیکی انتقاد کردند و این تغییرات ار کم و در حد بازی نمی دانستند. [ ۲]
مجموعه اچ دی سایلنت هیل، مجموعه ای ریمستر شده از بازی سایلنت هیل ۲ ( ۲۰۰۱ ) و سایلنت هیل ۳ ( ۲۰۰۳ ) است. هر دو بازی در ژانر ترس و بقا هستند به همین دلیل، عناصر گیم پلی آن ها با یکدیگر همخوانی دارد. دسترسی به محیط های مختلف در دنیای بازی ها محدود است زیرا سبک بازی جهان باز نیست. بازیکنان برای ورود به ساختمان های داخل بازی نیاز به کلید دارند که گاهی اوقات پس از حل یک معما به دست می آید. برای حل معما باید پازل حل کنید یا آیتم های مختلف درون بازی را جمع آوری کنید. با حل معما کیت های سلامت و سلاح ها و مهمات را می توان به دست آورد. هر دو بازی دارای چندین پایان مختلف هستند. این بازی دارای وضوح ۷۲۰ پی، نسبت تصویر ۱۶:۹، نرخ فریم ۳۰ فریم در ثانیه است، و از ترافی های اکس باکس و پلی استیشن پشتیبانی می کند. [ ۳]
از آنجایی که کد منبع اصلی سایلنت هیل ۲ و ۳ حفظ نشده بود، تیم توسعه استودیو هینیکس مجبور شد با کد ناقص ارائه شده توسط ناشر بازی، کونامی کار کند؛ بنابراین، تیم باید به طور همزمان مسائل فنی ناشی از انتقال دو بازی و همچنین مواردی را که تیم سازنده اصلی قبلاً رفع نکرده بود، رسیدگی کند. برخی از این مشکلات شامل آبی شدن صفحه بود. [ ۴] علاوه بر این، تیم توسعه بافت مه را از بازی حذف و بافت های با کیفت تری را در بازی قرار داد. در این بین خراش هایی روی دیوار و سرنخ هایی برای پازل ها و معماهای داخل بازی اضافه شد. [ ۵] ماساهیرو ایتو، مدیر هنری سایلنت هیل ۲ و ۳، از اجرای بافت های داخل بازی بر روی کنسول پلی استیشن ۳ ترس داشت، به عقیدهٔ او اجرای این نوع بافت های شفاف روی پلی استیشن ۳ سخت بود. [ ۶]
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفاین بازی بیش از دو سال در حال توسعه بود. به دلیل آرشیو نشدن کد منبع دو بازی تیم توسعه مجبور شد با یک کد منبع ناقص کار کند. در نتیجه بسیاری از روند توسعه بازی صرف بازسازی کردن مشکلات نرم افزاری بازی شد. مشکلات نرم افزاری سرانجام به اتمام رسید اما صدا گذاری ها در سایلنت هیل ۲ مشکل داشت طی توافقی بین کونامی و صداپیشگان سایلنت هیل دو قرار بر صداگذاری مجدد بازی شد. بعضی از کارشناسان و منتقدان از افزایش جلوه های بصری و گرافیک و صداگذاری مجدد به دلیل تغییر برخی صدا پیشه ها و ضعف های گرافیکی انتقاد کردند و این تغییرات ار کم و در حد بازی نمی دانستند. [ ۲]
مجموعه اچ دی سایلنت هیل، مجموعه ای ریمستر شده از بازی سایلنت هیل ۲ ( ۲۰۰۱ ) و سایلنت هیل ۳ ( ۲۰۰۳ ) است. هر دو بازی در ژانر ترس و بقا هستند به همین دلیل، عناصر گیم پلی آن ها با یکدیگر همخوانی دارد. دسترسی به محیط های مختلف در دنیای بازی ها محدود است زیرا سبک بازی جهان باز نیست. بازیکنان برای ورود به ساختمان های داخل بازی نیاز به کلید دارند که گاهی اوقات پس از حل یک معما به دست می آید. برای حل معما باید پازل حل کنید یا آیتم های مختلف درون بازی را جمع آوری کنید. با حل معما کیت های سلامت و سلاح ها و مهمات را می توان به دست آورد. هر دو بازی دارای چندین پایان مختلف هستند. این بازی دارای وضوح ۷۲۰ پی، نسبت تصویر ۱۶:۹، نرخ فریم ۳۰ فریم در ثانیه است، و از ترافی های اکس باکس و پلی استیشن پشتیبانی می کند. [ ۳]
از آنجایی که کد منبع اصلی سایلنت هیل ۲ و ۳ حفظ نشده بود، تیم توسعه استودیو هینیکس مجبور شد با کد ناقص ارائه شده توسط ناشر بازی، کونامی کار کند؛ بنابراین، تیم باید به طور همزمان مسائل فنی ناشی از انتقال دو بازی و همچنین مواردی را که تیم سازنده اصلی قبلاً رفع نکرده بود، رسیدگی کند. برخی از این مشکلات شامل آبی شدن صفحه بود. [ ۴] علاوه بر این، تیم توسعه بافت مه را از بازی حذف و بافت های با کیفت تری را در بازی قرار داد. در این بین خراش هایی روی دیوار و سرنخ هایی برای پازل ها و معماهای داخل بازی اضافه شد. [ ۵] ماساهیرو ایتو، مدیر هنری سایلنت هیل ۲ و ۳، از اجرای بافت های داخل بازی بر روی کنسول پلی استیشن ۳ ترس داشت، به عقیدهٔ او اجرای این نوع بافت های شفاف روی پلی استیشن ۳ سخت بود. [ ۶]
wiki: سایلنت هیل مجموعه اچ دی