[ویکی فقه] این عبارت، قسمتی از جوابی است که حضرت (علیه السّلام) به نامه ی احمد بن اسحاق اشعری قمّی داده اند. حضرت، در این نامه، بعد از ردّ ادعای جعفر (عموی خود)، خودش را وصیّ و امام بعد از پدرش امام حسن عسکری (علیه السّلام) معرفی می کند.
قال مولانا الامام المهدی (عجّل الله فرجه الشریف):«اَبَی اللّهُ عَزَّوَجَلَّ لَلْحَقِّ اِلاّ اِتْماماً، وَلِلْباطِلِ اِلاّ زَهُوقاً» اراده ی حتمی خداوند بر این قرار گرفته است که (دیر یا زود) پایان حق، پیروزی، و پایان باطل، نابودی باشد.
← رد ادعای جعفر کذاب
توقیع حسن عاقبت؛ توقیع حکم وقف؛ توقیع مبنای محبت؛ توقیع عاقبت به خیری؛ توقیع کیفیت درخواست حاجت؛ توقیع هدف بعثت؛ توقیع لازمه محبت اهل بیت؛ توقیع توحید و نفی غلو؛ توقیع نهی از تکلف؛ توقیع آزاردهندگان امام زمان؛ توقیع حکم منکرین امام زمان؛ توقیع نهی از شک؛ توقیع نهی از تشکیک؛ توقیع الگوی امام زمان؛ توقیع حرمت اموال مردم
قال مولانا الامام المهدی (عجّل الله فرجه الشریف):«اَبَی اللّهُ عَزَّوَجَلَّ لَلْحَقِّ اِلاّ اِتْماماً، وَلِلْباطِلِ اِلاّ زَهُوقاً» اراده ی حتمی خداوند بر این قرار گرفته است که (دیر یا زود) پایان حق، پیروزی، و پایان باطل، نابودی باشد.
← رد ادعای جعفر کذاب
توقیع حسن عاقبت؛ توقیع حکم وقف؛ توقیع مبنای محبت؛ توقیع عاقبت به خیری؛ توقیع کیفیت درخواست حاجت؛ توقیع هدف بعثت؛ توقیع لازمه محبت اهل بیت؛ توقیع توحید و نفی غلو؛ توقیع نهی از تکلف؛ توقیع آزاردهندگان امام زمان؛ توقیع حکم منکرین امام زمان؛ توقیع نهی از شک؛ توقیع نهی از تشکیک؛ توقیع الگوی امام زمان؛ توقیع حرمت اموال مردم
wikifeqh: توقیع_پیروزی_حق_بر_باطل