ایکس او (ناشر موسیقی). ایکس او ( انگلیسی: XO؛ که با نام ایکس او رکوردز نیز شناخته می شود ) [ ۱] یک ناشر موسیقی کانادایی است که به طور مشترک توسط د ویکند، مدیر نوآوری او لا مار تیلور و مدیر برنامه هایش، امیر اسماعیلیان بنیان گذاری شده است. [ ۲] [ ۳] وسیم صلیبی نیز مدیر عامل اجرایی ایکس او است. [ ۴] تا سال ۲۰۱۲، ایکس او یک شرکت تابعه از ریپابلیک رکوردز، وابسته به گروه موسیقی یونیورسال بوده توزیع محصولات آن نیز از طریق همین شرکت انجام می گرفته است. [ ۵] هنرمندانی که اکنون آثار خود را از طریق این ناشر منتشر می کنند شامل د ویکند، بلی، ناو و بلک اطلس می شوند.
wiki: ایکس او (ناشر موسیقی)
دوز یک بازی دو نفره است که با قلم و کاغذ انجام می شود. نام این بازی به دلیل علامت های X و O است که در طول بازی استفاده می شود. برای آغاز این بازی، جدولی با ۳ ردیف و ۳ ستون روی کاغذ رسم می شود و هر یک از طرفین یکی از علامت های X یا O را انتخاب می کنند و تا پایان بازی برای پر کردن خانه های جدول از آن استفاده می کنند.
برای شروع بازی یکی از طرفین به قید قرعه علامت X یا O را که قبلاً انتخاب کرده در یکی از خانه های جدول ۹ خانه ای قرار می دهد. سپس نفر دوم علامت مربوط به خود را در خانه های دیگر که هنوز پر نشده اند قرار می دهد و پس از آن مجدداً نوبت نفر اول خواهد بود.
نقطه پایان بازی در هر مرحله جایی است که یکی از حریفان بتواند علامتی را که در ابتدای بازی انتخاب کرده در یکی از ردیف های افقی، عمودی یا قطری قرار دهد و در طول بازی هر یک از طرفین با قرار دادن علامت خود در مقابل علامت های حریف نباید اجازه دهند که حریف یک خط عمودی، افقی یا قطری را با علامت خود پر کند.
نام این بازی در ادبیات انگلیسی Tic - tac - toe می باشد.
نمونه یک بازی که در نهایت X بازی را برده است:
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفبرای شروع بازی یکی از طرفین به قید قرعه علامت X یا O را که قبلاً انتخاب کرده در یکی از خانه های جدول ۹ خانه ای قرار می دهد. سپس نفر دوم علامت مربوط به خود را در خانه های دیگر که هنوز پر نشده اند قرار می دهد و پس از آن مجدداً نوبت نفر اول خواهد بود.
نقطه پایان بازی در هر مرحله جایی است که یکی از حریفان بتواند علامتی را که در ابتدای بازی انتخاب کرده در یکی از ردیف های افقی، عمودی یا قطری قرار دهد و در طول بازی هر یک از طرفین با قرار دادن علامت خود در مقابل علامت های حریف نباید اجازه دهند که حریف یک خط عمودی، افقی یا قطری را با علامت خود پر کند.
نام این بازی در ادبیات انگلیسی Tic - tac - toe می باشد.
نمونه یک بازی که در نهایت X بازی را برده است:
wiki: ایکس او