اینتیمیسیمی

دانشنامه عمومی

اینتیمیسیمی ( به انگلیسی: Intimissimi ) یک برند ایتالیایی پوشاک است که در سال ۱۹۹۶ تأسیس شد و در تولید سوتین، شورت، لباس زیر زنانه، جلیقه و پیژامه برای زنان و مردان تخصص دارد.
لباس های اینتیمیسیمی از طریق یک قرارداد مشارکت شخص ثالث به ویکتوریا سیکرت فروخته شد. در سال ۲۰۰۷، این همکاری برای فروش اینتیمیسیمی در ۲۴۰ فروشگاه ویکتوریا سیکرت گسترش یافت. [ ۱]
در سال ۲۰۱۵ مدل شلومیت مالکا به چهره اینتیمیسیمی تبدیل شد. [ ۲] او کمپین های تبلیغاتی بین المللی شرکت را رهبری کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۷، داکوتا جانسون جایگزین او شد. [ ۳]
در اکتبر ۲۰۱۷، این برند چهارمین نسخه اینتیمیسیمی را روی یخ در ورزشگاه ورزشگاه ورونا با لباس هایی که توسط کیارا فرانی طراحی شده بود، عرضه کرد. [ ۴] اینتیمیسیمی یکی از برندهایی بود که او از آن به عنوان "واژگان نمادین" استفاده می کرد. در اکتبر ۲۰۱۷، اینتیمیسیمی فروشگاهی به مساحت ۵۰۰ فوت مربع در خیابان پنجم نیویورک افتتاح کرد. [ ۵] [ ۶]
برای کمپین ۲۰۱۷ ماریو تستینو از ورزشکار سابق صرب، آنا ایوانوویچ، نویسنده غذا، الا میلز، مدل ایرینا شایک و بازیگر داکوتا جانسون عکاسی کرد. [ ۷]
در ژوئن ۲۰۲۰، اینتیمیسیمی سرویس قفسه اینفینیتی را راه اندازی کرد، سیستمی که با استفاده از پنجره تجارت الکترونیک، خطر کمبود موجودی را از بین می برد. [ ۸]
عکس اینتیمیسیمیعکس اینتیمیسیمیعکس اینتیمیسیمی
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران