دبیرخانه، هیئت دبیران و کارمندان دفتری
مترادف ها
پیشنهاد کاربران
دبیرخانه
دارالانشاء
دبیرخانه ؛ اداره ای که مسؤول انجام کارهای دفتری مؤسسات بزرگ است. چون : دبیرخانه دانشگاه ، دبیرخانه سازمان ملل متحد. رجوع به دبیرخانه شود.
دبیرخانه، واحد اداری مشخصی است که ادارة امور دفتری را براساس روشهای تدوین شده برعهده دارد. وظیفة مهم دبیرخانه، نظارت برنامه های رسیده و ثبت و توزیع نامه های وارد یا صادر شده است. دبیرخانه ممکن است به روش
... [مشاهده متن کامل]
... [مشاهده متن کامل]
”متمرکز” ، ”غیرمتمرکز” یا ”نیمه متمرکز” اداره شود. ( برای اطلاع بیشتر می توان به کتاب : ”ادارة امور دفتری” نوشتة سیدابراهیم علن از مجموعه انتشارات ”مرکز آموزش مدیریت دولتی” مراجعه کرد.