۱۰۰۰ قهرمان

دانشنامه عمومی

۱۰۰۰ قهرمان ( به انگلیسی: 1000 Heroz ) در سبک پلتفرم، پازل، توسط شرکت رد لینکس در ۸ ژوئن ۲۰۱۱ میلادی برای آی پد و آی فون تولید و منتشر گردید. این بازی به صورت قابل دانلود از اینترنت و از تاریخ عرضه هر روز یک مرحله به مدت ۱۰۰۰ روز، توسط شرکت تولید کننده، منتشر گردید
گیم پلی این بازی در سبک پلتفرم و بر اساس قواعد فیزیکی می باشد و هدف از ان رسیدن به خط پایان در سریعترین زمان ممکن است، هرچه این زمان کوتاهتر باشد، جوایز بدست آمده بهتر خواهد بود. هر روز یک مرحله و یک قهرمان جدید از طرف سازنده منتشر می گردد و در واقع هر مرحله قهرمان مخصوص به خود را دارد. مراحل و قهرمانان قبلی نیز قابل بازی هستند ولی دیگر امکان دریافت آن ها از سایت منتشرکننده وجود ندارد[ ۱] . وقتی شما یک مرحله را مجدداً بازی می کنید یک تصویر روح مانند از بهترین زمان خود را در بازی مشاهده می کنید. برای هر مرحله سه هدف وجود دارد: یک ستاره برنز، دو ستاره نقره ای و سه ستاره طلایی. کنترل بازی بسیار ساده و شامل حرکت به سمت جلو، حرکت به سمت عقب و پرش می باشد[ ۲] .
بازخورد منتقدین و سایتها نسبت به این بازی مثبت ارزیابی می شود. میانگین نمرات سایتها به این بازی نمره ۷۴ از ۱۰۰ است و امتیاز نقدهای منتشر شده به تنهایی بالای ۷۰ است.
• سایت رسمی بازی
عکس ۱۰۰۰ قهرمان
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران

بپرس