گاتس (برزرک). گاتس ( به ژاپنی: ガッツ، گاهی اوقات به صورت لاتین نویسی به نام گوتس ) یک شخصیت خیالی و قهرمان داستان مانگای برزرک اثر کنتارو میورا است. گاتس مزدوری است که از گروهی به گروه دیگر و همراهی به همراهی دیگر سفر می کند. پس از ملاقات با گریفیث، گاتس در نبرد توسط او شکست می خورد و مجبور می شود به گروه هاوک بپیوندد، زیرا وی اعلام می کند که اکنون «مالک» اوست. رابطه پویا و متلاطم بین گاتس و گریفیث، رهبر گروه هاوک، تمرکز اصلی مانگا را تشکیل می دهد. پس از وقایع کسوف که طی آن ساعد چپ و چشم راست خود را از دست می دهد، گاتس به دنبال انتقام از گریفیث است.
این شخصیت همچنین در انیمیشن های اقتباسی برزرک و همچنین بازی های ویدیویی با صداپیشگان متعدد ظاهر شده است. میورا شخصیت گاتس را زمانی که دستیار جرج موریکاوا بودند، مفهوم سازی کرد. او از تأثیرات متعددی از جمله مشت ستاره شمالی، دورورو، مکس دیوانه، کونان بربر و دیگران نام می برد.
پاسخ انتقادی به گاتس بسیار مثبت بوده است. گاتس به خاطر مضامینی که در نتیجه داستان غم انگیزش تجسم می کند و اینکه چگونه در این فرایند به یک ضدقهرمان تبدیل می شود، مورد ستایش قرار گرفته است، تا جایی که یکی از نمادین ترین شخصیت های مانگا و انیمه است.
کنتارو میورا در حالی که برای مدت کوتاهی به عنوان دستیار جورج موریکاوا در ۱۸ سالگی کار می کرد، از قبل ایده هایی را برای توسعه برزرک طراحی، با داشتن یک جنگجوی تاریک با یک شمشیر غول پیکر که در کارنامه اش به تصویر کشیده شده بود که بعدها به اولین مفهوم گاتس تبدیل شد. [ ۱] [ ۲]
میورا اظهار داشت که الهام بخشیدن به عنوان سریال در زمان ساخت پراکنده بود. او اطلاعاتی در مورد دیوانه ها یا زره های برزرکر ( که برای اولین بار در فصل ۲۲۲ ظاهر شد ) نداشت، که از همان ابتدا برنامه ریزی شده بود. او این کلمه را انتخاب کرد و به خود گفت که «جنبه مرموز آن به خوبی می چسبد». میورا گفت که این عنوان با تصاویر گاتس مرتبط است، تحت تأثیر شخصیت همنام مکس دیوانه، و توضیح بیشتری داد: «به طور خلاصه، شروع از دنیایی با قهرمانی تاریک که برای انتقام می سوزد، شما را به تصور یک شخصیت هار وادار می کند. هنگامی که با هدایت خشم خود، این خشم را بر سر دشمنان مغلوب فرو می ریزد، اگر می خواهید ثابت قدم بمانید، باید بر تعصب او پافشاری کنیم. به همین دلیل بود که فکر می کردم «برسرک» عنوانی بی نقص برای نمایش جهان من خواهد ساخت. »[ ۳]
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفاین شخصیت همچنین در انیمیشن های اقتباسی برزرک و همچنین بازی های ویدیویی با صداپیشگان متعدد ظاهر شده است. میورا شخصیت گاتس را زمانی که دستیار جرج موریکاوا بودند، مفهوم سازی کرد. او از تأثیرات متعددی از جمله مشت ستاره شمالی، دورورو، مکس دیوانه، کونان بربر و دیگران نام می برد.
پاسخ انتقادی به گاتس بسیار مثبت بوده است. گاتس به خاطر مضامینی که در نتیجه داستان غم انگیزش تجسم می کند و اینکه چگونه در این فرایند به یک ضدقهرمان تبدیل می شود، مورد ستایش قرار گرفته است، تا جایی که یکی از نمادین ترین شخصیت های مانگا و انیمه است.
کنتارو میورا در حالی که برای مدت کوتاهی به عنوان دستیار جورج موریکاوا در ۱۸ سالگی کار می کرد، از قبل ایده هایی را برای توسعه برزرک طراحی، با داشتن یک جنگجوی تاریک با یک شمشیر غول پیکر که در کارنامه اش به تصویر کشیده شده بود که بعدها به اولین مفهوم گاتس تبدیل شد. [ ۱] [ ۲]
میورا اظهار داشت که الهام بخشیدن به عنوان سریال در زمان ساخت پراکنده بود. او اطلاعاتی در مورد دیوانه ها یا زره های برزرکر ( که برای اولین بار در فصل ۲۲۲ ظاهر شد ) نداشت، که از همان ابتدا برنامه ریزی شده بود. او این کلمه را انتخاب کرد و به خود گفت که «جنبه مرموز آن به خوبی می چسبد». میورا گفت که این عنوان با تصاویر گاتس مرتبط است، تحت تأثیر شخصیت همنام مکس دیوانه، و توضیح بیشتری داد: «به طور خلاصه، شروع از دنیایی با قهرمانی تاریک که برای انتقام می سوزد، شما را به تصور یک شخصیت هار وادار می کند. هنگامی که با هدایت خشم خود، این خشم را بر سر دشمنان مغلوب فرو می ریزد، اگر می خواهید ثابت قدم بمانید، باید بر تعصب او پافشاری کنیم. به همین دلیل بود که فکر می کردم «برسرک» عنوانی بی نقص برای نمایش جهان من خواهد ساخت. »[ ۳]
wiki: گاتس (برزرک)