کومهو تایر ( به انگلیسی: Kumho Tire ) شرکت تولید تایر می باشد که در گوانگجو در کره جنوبی واقع شده است. این شرکت در اکران، اوهایو نیز دارای کارخانه و دفتر مرکزی می باشد.
کومهو تایر یک مجموعه صنعتی chaebol، طیف کاملی از لاستیک ها را تحت برندهای Kumho, Marshal و Zetum تولید می کند.
کومهو تایر سه کارخانه تولیدی در کره جنوبی دارد: کارخانه Pyeongtaek، کارخانه Gokseong و کارخانه Gwangju که شامل مرکز تحقیق و توسعه است. سه کارخانه دیگر در چین وجود دارد: کارخانه تیانجین، کارخانه گاوکسین ( در نانجینگ ) و کارخانه چانگچون. همچنین یک پایگاه تولیدی در ویتنام در استان Binh Duong و یک پایگاه تولیدی دیگر در ایالات متحده ( Macon، جورجیا ) وجود دارد. [ ۳]
کومهو تایر، تایرهای خودرا را در سراسر جهان صادر می کند و دارای یک شبکه جهانی از سازمان های فروش است.
این مرکز دارای سه مرکز تحقیق و توسعه است که بزرگ ترین آنها در گوانگجو، کره جنوبی است. دو مرکز دیگر در آکرون، اوهایو و بیرمنگام، انگلستان هستند. اینها به ترتیب به بازارهای تایر ایالات متحده و اروپا خدمات می دهند. مراکز تحقیقاتی دیگر در بوخهولز ( آلمان ) و تیانجین ( چین ) قرار دارند.
کومهو تایر انگلستان ( یکی از شرکت های تابعه Kumho Tire Co. , Inc. ) در سال ۱۹۷۷ ایجاد شد. عملکردهای اداری در ساتون، ساری مستقر هستند و بخش بازاریابی از بیرمنگام اداره می شود.
در ۱۵ مارس ۲۰۱۱، تلویزیون مرکزی چین ( CCTV ) گزارش داد که بی نظمی های جدی در روند تولید تایر تایرهای Kumho وجود دارد. گزارش شد که کوموهو از مقادیر بیش از حد لاستیک بازیافتی به عنوان مواد خام برای کاهش هزینه ها استفاده می کند که می تواند منجر به برآمدگی دیواره جانبی تایرها و احتمال پارگی آن شود. [ ۴] بلافاصله پس از پخش برنامه، کومهو تایرز بیانیه ای منتشر کرد که این ادعاها را تکذیب کرد. توضیح داد که نسبت لاستیک بازیافتی باید بر اساس وزن محاسبه شود، نه بر اساس کمیت، و اینکه «تکیه به فیلم های ویدئویی برای تعیین کیفیت لاستیک ها نادرست بود». [ ۵] در ۲۱ مارس ۲۰۱۱، رئیس کومهو تایر ( کیم جونگ هو ) و رئیس کومهو تایر چین ( لی Hanxie ) یک بیانیه رسمی عذرخواهی از طریق دوربین مدار بسته منتشر کردند و همه محصولات آسیب دیده را فراخوان دادند.
در سال ۲۰۱۷، اعلام شد که سازنده چینی تایر Doublestar اکثریت سهام کومهو تایر را به دست خواهد آورد. این معامله در سال ۲۰۱۸ نهایی شد و شرکت پس از آن از گروه Kumho Asiana خارج شد.
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفکومهو تایر یک مجموعه صنعتی chaebol، طیف کاملی از لاستیک ها را تحت برندهای Kumho, Marshal و Zetum تولید می کند.
کومهو تایر سه کارخانه تولیدی در کره جنوبی دارد: کارخانه Pyeongtaek، کارخانه Gokseong و کارخانه Gwangju که شامل مرکز تحقیق و توسعه است. سه کارخانه دیگر در چین وجود دارد: کارخانه تیانجین، کارخانه گاوکسین ( در نانجینگ ) و کارخانه چانگچون. همچنین یک پایگاه تولیدی در ویتنام در استان Binh Duong و یک پایگاه تولیدی دیگر در ایالات متحده ( Macon، جورجیا ) وجود دارد. [ ۳]
کومهو تایر، تایرهای خودرا را در سراسر جهان صادر می کند و دارای یک شبکه جهانی از سازمان های فروش است.
این مرکز دارای سه مرکز تحقیق و توسعه است که بزرگ ترین آنها در گوانگجو، کره جنوبی است. دو مرکز دیگر در آکرون، اوهایو و بیرمنگام، انگلستان هستند. اینها به ترتیب به بازارهای تایر ایالات متحده و اروپا خدمات می دهند. مراکز تحقیقاتی دیگر در بوخهولز ( آلمان ) و تیانجین ( چین ) قرار دارند.
کومهو تایر انگلستان ( یکی از شرکت های تابعه Kumho Tire Co. , Inc. ) در سال ۱۹۷۷ ایجاد شد. عملکردهای اداری در ساتون، ساری مستقر هستند و بخش بازاریابی از بیرمنگام اداره می شود.
در ۱۵ مارس ۲۰۱۱، تلویزیون مرکزی چین ( CCTV ) گزارش داد که بی نظمی های جدی در روند تولید تایر تایرهای Kumho وجود دارد. گزارش شد که کوموهو از مقادیر بیش از حد لاستیک بازیافتی به عنوان مواد خام برای کاهش هزینه ها استفاده می کند که می تواند منجر به برآمدگی دیواره جانبی تایرها و احتمال پارگی آن شود. [ ۴] بلافاصله پس از پخش برنامه، کومهو تایرز بیانیه ای منتشر کرد که این ادعاها را تکذیب کرد. توضیح داد که نسبت لاستیک بازیافتی باید بر اساس وزن محاسبه شود، نه بر اساس کمیت، و اینکه «تکیه به فیلم های ویدئویی برای تعیین کیفیت لاستیک ها نادرست بود». [ ۵] در ۲۱ مارس ۲۰۱۱، رئیس کومهو تایر ( کیم جونگ هو ) و رئیس کومهو تایر چین ( لی Hanxie ) یک بیانیه رسمی عذرخواهی از طریق دوربین مدار بسته منتشر کردند و همه محصولات آسیب دیده را فراخوان دادند.
در سال ۲۰۱۷، اعلام شد که سازنده چینی تایر Doublestar اکثریت سهام کومهو تایر را به دست خواهد آورد. این معامله در سال ۲۰۱۸ نهایی شد و شرکت پس از آن از گروه Kumho Asiana خارج شد.
wiki: کومهو تایر