چری کیوکیو ۳ ( به انگلیسی: Chery QQ3 ) که در ایران به نام ام وی ام ۱۱۰ ( به انگلیسی: MVM 110 ) عرضه می شد، مدلی از خودروی چری اس۲۱ است که توسط شرکت خودروسازی مدیران در ایران و طبق توافقی با شرکت خودروسازی چینی چری اتومبیل تولید می شد.
... [مشاهده متن کامل]
ام وی ام ۱۱۰ یک خودروی کوچک شهری چهاردر است که با دو نوع موتور سه سیلندر و چهار سیلندر عرضه می شد. امکانات رفاهی این خودرو از دوو ماتیز بیشتر است. شیشهٔ هر چهار در برقی بوده و پس از قفل شدن درها به طور خودکار بالا می روند. سایر تجهیزات این خودرو عبارتند از: کولر، رادیوپخش استریو، قفل مرکزی، سیستم ضد سرقت، آینه های جانبی برقی، شیشه بالابرهای برقی، چراغ سوم ترمز، چراغ مه شکن جلو و عقب، صندلی تاشو عقب، برف پاک کن شیشه عقب، کلید تنظیم نور پشت آمپر، امکان تنظیم سرعت برف پاک کن، ریموت کنترل، گرم کن شیشهٔ عقب، رینگ های آلومینیومی ( انتخابی ) ، پخش صوت مجهز به ام پی۳، کیسهٔ هوا برای سرنشین های جلو و ترمز ضدقفل.
این خودرو با دو مدل جعبه دندهٔ دستی و خودکار عرضه می شد. چهار سیلندر اتومات دارای سیستم AMT بود و تقریباً نیمه هوشمند عمل می کند و درعین حال قابلیت دستی شدن را هم دارد. با وجود این، باز هم در حالت دستی سیستم نیمه هوشمند آن درصورت ضرورت تشخیص داده و عمل می کند.
نسل جدید این خودرو توسط مدیران خودرو با نام ام وی ام۱۱۰ اس به بازار ایران عرضه می شود. در این خودرو در داشبورد وجود ندارد. این خودرو صندوق عقب بسیار کم حجمی دارد و در دستگیره درهای عقب به شیشه های در عقب وصل شده. در سایت چری علت این کار ایجاد حرف کیو در شیشه درهای عقب عنوان شده تا با این روش نام خودرو ( کیوکیو ) بر روی درهای عقب نمایان شود. این خودرو در دو مدل کامفورت ( کم آپشن ) و لاکچری ( فول آپشن ) عرضه می شود که در مدل کامفورت از برف پاکن و گرمکن شیشه در پنجم بی بهره است.
به لحاظ مصرفِ کم و قدرت مناسب، این خودرو بازار خوبی درمیان خودروهای شهری در ایران دارد. البته باید به لوازم یدکی آن نیز دقت نمود. با توجه به تولید کم این خودرو در ایران، قیمت مدل کارکردهٔ آن تفاوت زیادی با قیمت خودرو صفرکیلومتر نداشته و نسبت به سایر رقبا از افت قیمت کمتری برخوردار است. در مهرماه ۱۳۸۸، قیمت مدل چهارسیلندر آن ۹۵٬۵۰۰٬۰۰۰ ریال و قیمت مدل سه سیلندر آن ۸۵٬۵۰۰٬۰۰۰ ریال بود.
... [مشاهده متن کامل]
ام وی ام ۱۱۰ یک خودروی کوچک شهری چهاردر است که با دو نوع موتور سه سیلندر و چهار سیلندر عرضه می شد. امکانات رفاهی این خودرو از دوو ماتیز بیشتر است. شیشهٔ هر چهار در برقی بوده و پس از قفل شدن درها به طور خودکار بالا می روند. سایر تجهیزات این خودرو عبارتند از: کولر، رادیوپخش استریو، قفل مرکزی، سیستم ضد سرقت، آینه های جانبی برقی، شیشه بالابرهای برقی، چراغ سوم ترمز، چراغ مه شکن جلو و عقب، صندلی تاشو عقب، برف پاک کن شیشه عقب، کلید تنظیم نور پشت آمپر، امکان تنظیم سرعت برف پاک کن، ریموت کنترل، گرم کن شیشهٔ عقب، رینگ های آلومینیومی ( انتخابی ) ، پخش صوت مجهز به ام پی۳، کیسهٔ هوا برای سرنشین های جلو و ترمز ضدقفل.
این خودرو با دو مدل جعبه دندهٔ دستی و خودکار عرضه می شد. چهار سیلندر اتومات دارای سیستم AMT بود و تقریباً نیمه هوشمند عمل می کند و درعین حال قابلیت دستی شدن را هم دارد. با وجود این، باز هم در حالت دستی سیستم نیمه هوشمند آن درصورت ضرورت تشخیص داده و عمل می کند.
نسل جدید این خودرو توسط مدیران خودرو با نام ام وی ام۱۱۰ اس به بازار ایران عرضه می شود. در این خودرو در داشبورد وجود ندارد. این خودرو صندوق عقب بسیار کم حجمی دارد و در دستگیره درهای عقب به شیشه های در عقب وصل شده. در سایت چری علت این کار ایجاد حرف کیو در شیشه درهای عقب عنوان شده تا با این روش نام خودرو ( کیوکیو ) بر روی درهای عقب نمایان شود. این خودرو در دو مدل کامفورت ( کم آپشن ) و لاکچری ( فول آپشن ) عرضه می شود که در مدل کامفورت از برف پاکن و گرمکن شیشه در پنجم بی بهره است.
به لحاظ مصرفِ کم و قدرت مناسب، این خودرو بازار خوبی درمیان خودروهای شهری در ایران دارد. البته باید به لوازم یدکی آن نیز دقت نمود. با توجه به تولید کم این خودرو در ایران، قیمت مدل کارکردهٔ آن تفاوت زیادی با قیمت خودرو صفرکیلومتر نداشته و نسبت به سایر رقبا از افت قیمت کمتری برخوردار است. در مهرماه ۱۳۸۸، قیمت مدل چهارسیلندر آن ۹۵٬۵۰۰٬۰۰۰ ریال و قیمت مدل سه سیلندر آن ۸۵٬۵۰۰٬۰۰۰ ریال بود.