( فروش ) ( مارکتینگ ) Sales progress
به اقدامات پشتیبانی از واحد فروش معمولا توسط واحد مارکتینگ گفته می شود که به آن برای تحقق اهداف فروش یا سهم از بازار و . . . کمک می کند. این اقدامات معمولا اهداف کوتاه مدت دارند مانند پاداش به فروشندگانی که هدف خود را محقق می کنند یا پاداش ویژه به فروشنده/فروشندگان برتر یا پاداش هایی برای خریداران در زمان مشخص.
... [مشاهده متن کامل]
به اقدامات پشتیبانی از واحد فروش معمولا توسط واحد مارکتینگ گفته می شود که به آن برای تحقق اهداف فروش یا سهم از بازار و . . . کمک می کند. این اقدامات معمولا اهداف کوتاه مدت دارند مانند پاداش به فروشندگانی که هدف خود را محقق می کنند یا پاداش ویژه به فروشنده/فروشندگان برتر یا پاداش هایی برای خریداران در زمان مشخص.
... [مشاهده متن کامل]