پوشش رسانه ای تغییر آب و هوا بر افکار عمومی در مورد تغییر آب و هوایی تأثیراتی داشته است، زیرا اجماع علمی دربارهٔ تغییر آب و هوا را نشان می دهد که دمای جهانی در دهه های اخیر افزایش یافته است و این روند ناشی از انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از انسان است. [ ۱]
پژوهش های ارتباطات تغییر آب و هوایی نشان می دهد که پوشش رسانه ای رشد کرده و دقیق تر شده است. [ ۲]
برخی از پژوهشگران و روزنامه نگاران بر این باورند که پوشش رسانه ای از سیاست های تغییر آب و هوایی کافی و منصفانه است، در حالی که برخی احساس می کنند که این پوشش مغرضانه است. [ ۳] [ ۴] [ ۵] [ ۶]
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفپژوهش های ارتباطات تغییر آب و هوایی نشان می دهد که پوشش رسانه ای رشد کرده و دقیق تر شده است. [ ۲]
برخی از پژوهشگران و روزنامه نگاران بر این باورند که پوشش رسانه ای از سیاست های تغییر آب و هوایی کافی و منصفانه است، در حالی که برخی احساس می کنند که این پوشش مغرضانه است. [ ۳] [ ۴] [ ۵] [ ۶]