در لهجه یزد نیز مانند شیراز هیچ را هیش و هیچ طور را هیشتو تلفظ میکنند.
هیشتو نَمِشه=مشکلی پیش نمیارد.
طوریش نی/باکیش نی=عیب نداره.
هیشتو نَمِشه=مشکلی پیش نمیارد.
طوریش نی/باکیش نی=عیب نداره.
اشکال، ایراد
هیشتو نیست: اشکال و ایرادی ندارد.
هیشتو نیست: اشکال و ایرادی ندارد.