هاب اسپات

دانشنامه عمومی

هاب اسپات ( انگلیسی: HubSpot ) یک شرکت توسعه دهندهٔ نرم افزار برای بازاریابی ربایشی و بازاریاب محصولات نرم افزاری برای بازاریابی ورودی ، فروش و خدمات به مشتریان است. این شرکت در سال ۲۰۰۶ توسط برایان هالیگان و دارمش شاه در مؤسسه فناوری ماساچوست تأسیس شد. محصولات و خدمات این شرکت با هدف ارائهٔ ابزارهایی برای مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی رسانه های اجتماعی، مدیریت محتوا، آنالیز وب، بهینه سازی موتورهای جستجو، چت زنده و پشتیبانی مشتری است.
هاب اسپات توسط برایان هالیگان و دارمش شاه در انستیتوی فناوری ماساچوست ( MIT ) در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد. [ ۲]
این شرکت از ۲۵۵. ۰۰۰ دلار در سال ۲۰۰۷ به ۱۵. ۶ میلیون دلار در سال ۲۰۱۰ رسید. [ ۲] [ ۳] بعداً در همان سال HubSpot Oneforty ، فروشگاه برنامه توییتر را که توسط لورا فیتون تأسیس شد، به دست آورد. [ ۴] [ ۵] این شرکت همچنین نرم افزار جدیدی را برای شخصی سازی وب سایت ها به هر بازدیدکننده معرفی کرده است. [ ۶] طبق گفته فوربز، هاب اسپات شروع به هدف قرار دادن شرکت های کوچک کرد. اما "به طور پیوسته حرکت نکرد تا بتواند مشاغل بزرگتر تا ۱۰۰۰ کارمند را تأمین کند. " [ ۷] [ ۸] ، با درخواست آن ها در بورس اوراق بهادار نیویورک تحت نماد تیک HUBS درج شده اند. [ ۹] در ژوئیه سال ۲۰۱۷ ، HubSpot Kemvi را به دست آورد، که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای کمک به تیم های فروش استفاده می کند. [ ۱۰]
عکس هاب اسپاتعکس هاب اسپات
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران

بپرس