نامولوژیست، شخصی است که علاوه بر برندینگ، به طور خاص به دانش نامولوژی مسلط بوده و به کسب و کارها در مسیر رسیدن به نام برند مشاوره می دهد.
نامولوژیست یا مشاور نامولوژی علاوه بر کسب تجربه و دانش در زمینه های اجرایی و مشاوره ی برندینگ، لازم است که به صورت ویژه بر موضوع معماری برند مسلط بوده و علاوه بر آن در زمینه هایی چون نامسازی، معیارهای ارزیابی نام برند، شیوه های تحقیق نام برند، آواشناسی، روندشناسی، رفتارشناسی، روانشناسی، دیجیتال مارکتینگ و SEO، قوانین و محدودیت های ثبت برند، کپی رایتینگ و . . . دارای تسلط کافی باشد تا بتواند کارآفرین ها را در مسیر تصمیم گیری دقیق در مورد معماری برند و رسیدن به نامی متناسب، اثرگذار و مانا همراهی نماید.
... [مشاهده متن کامل]
منبع: کتاب نامولوژی، روزنامه دنیای اقتصاد
نامولوژیست یا مشاور نامولوژی علاوه بر کسب تجربه و دانش در زمینه های اجرایی و مشاوره ی برندینگ، لازم است که به صورت ویژه بر موضوع معماری برند مسلط بوده و علاوه بر آن در زمینه هایی چون نامسازی، معیارهای ارزیابی نام برند، شیوه های تحقیق نام برند، آواشناسی، روندشناسی، رفتارشناسی، روانشناسی، دیجیتال مارکتینگ و SEO، قوانین و محدودیت های ثبت برند، کپی رایتینگ و . . . دارای تسلط کافی باشد تا بتواند کارآفرین ها را در مسیر تصمیم گیری دقیق در مورد معماری برند و رسیدن به نامی متناسب، اثرگذار و مانا همراهی نماید.
... [مشاهده متن کامل]
منبع: کتاب نامولوژی، روزنامه دنیای اقتصاد