یک نظریه احتمالی در مورد موتور آبی خوددار، در خودروها، که با اصلاح مهندسی، موتورهای انرژی ممکن را در آینده امکان پذیر خواهند کرد: یک مخزن آب دایره ای، با لوله های موازی در اطراف باتری و هسته آهنی و لوله های حلزونی شکل، یعنی لوله هایی که دور موتور آب می چرخند، در مخزن همانند پیانو کار می کنند و با لو له های کوتاه تر و لوله های بلندتر همانند، یک پیانو به هم وصل هستند، آب را از پایین به بالا فشار داد، تا به طریق موازی و ناهماهنگ به بالا شکیک شوند و دریچه هایی برای پوشاندن آنها، در بالا وجود داشته باشند و وقتی لوله ها با دریچه های بالا ناهماهنگ باز و بسته می شوند، حدود ۱۰ /۱ ثانیه پس از مشخص شدن مختصات، انرژی تولید شود. سپس بسته انرژی موضعی آزاد گشته را به موتور باز می گرداند و دوباره تخلیه می نمایند. سپس به دلیل فشار دوباره، آب به طور نامنظم به داخل لوله ها شلیک می گردد. قبل از اینکه بتوانید، انرژی آب را از طریق فشار آب به موتور دوباره منتقل فرمایید، سوپاپ ها باید ناهماهنگ، باز و بسته شوند و تا زمان تکرار، حرکت کوتاه شود و در نتیجه موتور بچرخد، دوباره آب را تخلیه نماید. نیروگاه به طور کامل در یک مخزن از فولاد ساخته می شود و فقط با انرژی آب کار می کند. در وسط موتور، یک هسته آهنی محفوظ در جایگاهی بدون آب، یا فقط هسته های فولادی کوچک که مهار نمی شوند و حرکت سریع نامنظم را دارند، که سپس از طریق باتری های قابل شارژ، برق را به موتور ارائه می دهند. این فقط یک ایده و یا تئوری، در مورد یک موتور آبی است، که به ذهنم خطور کرده است و شاید می توان آن را ان شاء الله با اصلاحات صحیح مهندسین اختراع کرد، البته با اجازه.
... [مشاهده متن کامل]
تکتم کمانی
... [مشاهده متن کامل]
تکتم کمانی