موافقت نامه سطح خدمات ( به انگلیسی Service - level agreement یا SLA ) یک قرارداد دو جانبه بین خدمت دهنده و خدمت گیرنده که بر اساس توافق و به منظور تضمین پارامترهای کیفیت خدمات توافق شده منعقد می شود ( بویژه در صنعت تلکام ) . در این قرارداد باید کیفیت سطح خدمات، نحوه اندازه گیری تخطی از سطح خدمات و ضمانتهای اجرایی آن تعیین شود. [ ۱] معمولاً این قرارداد در سرویسهای رایانه ای به کار برده می شود.
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفwiki: موافقت نامه سطح خدمات