«من یه پسر تور کردم» چهارمین آلبوم کره ای از گرلز جنریشن است که در سال ۲۰۱۳ میلادی توسط اس. ام. انترتینمنت و کی تی میوزیک منتشر شد. از نظر موسیقایی، آلبوم «من یه پسر تور کردم» به عنوان ترکیبی از سبک هایی از جمله آراندبی، موج نو، و رقص الکترونیک است. این آلبوم آخرین آلبوم کره ای است که جسیکا در آن حضور دارد.
«من یه پسر تور کردم» به طور کلی از منتقدین موسیقی، که سبک های موسیقی التقاطی آن را تحسین کردند، نظرات مثبتی دریافت کرد. این آلبوم یک موفقیت تجاری در داخل کشور بود و در صدر فهرست آلبوم گائونکره جنوبی قرار گرفت و به دومین آلبوم پرفروش سال ۲۰۱۳ در این کشور تبدیل شد. این آلبوم علاوه بر این، در شمارهٔ هفت فهرست آلبوم های ژاپنی اوریکون، شماره سه در فهرست جی - میوزیک تایوان و شماره یک در آلبوم های جهانی بیلبورد قرار گرفت.
در دسامبر ۲۰۱۲، گرلز جنریشن تک آهنگ «ملکهٔ رقص» - که بازخوانی آهنگ رحمت از خوانندهٔ بریتانیایی دافی بود، را منتشر کرد. این ترانه به عنوان آهنگ سرگروه آلبوم معرفی شد. [ ۱] در روز سال نو ۲۰۱۳، این گروه آلبوم «من یه پسر تور کردم» را منتشر کرد. در همان روز، گروه برنامهٔ تلویزیونی مخصوصی به نام «رؤیای عاشقانهٔ گرلز جنریشن» را در شبکهٔ ام بی سی برگزار کرد. [ ۲] تک آهنگ اصلی این آلبوم در رتبهٔ اول صد آهنگ کره ای مجلهٔ بیلبورد و جدول گائون قرار گرفت. [ ۳] این ترانه یازدهمین تک آهنگ پرفروش دیجیتال در سال ۲۰۱۳ کره جنوبی با فروش کل ۱٬۳۴۷٬۶۴۲ واحد بود. [ ۴] نماهنگ «من یه پسر تور کردم» جایزه ویدیوی سال را در افتتاحیه جایزه موسیقی یوتیوب در سال ۲۰۱۳ به دست آورد. این موضوع باعث جلب توجهٔ رسانه های غربی شد، زیرا در آن زمان گرلز جنریشن در مقایسه با سایر نامزدها کمتر شناخته شده بود. [ ۵] [ ۶] [ ۷]
سویانگ در مصاحبه با مجلهٔ هارپرز بازار در مورد آلبوم جدیدشان گفت:[ ۸] [ ۹]
«آلبوم بعدی واقعاً چیز جدیدی خواهد بود. زیرا ما به فکر آزمایش محدودیت ها در سبک و رنگ موسیقی بودیم. وقتی برای اولین بار آهنگ را شنیدیم و رقص را دیدیم، شک داشتیم که آیا می توانیم این کار را انجام دهیم یا خیر. این رقصی است که قبلاً هرگز نرقصیده ایم، بنابراین می توانست کاری ترسناک باشد. این همچنین می توانست تلاش در راه جدیدی برای کمپانی باشد اما قلب من یشتر از اینها برای این کار می تپید. »
«من یه پسر تور کردم» به طور کلی از منتقدین موسیقی، که سبک های موسیقی التقاطی آن را تحسین کردند، نظرات مثبتی دریافت کرد. این آلبوم یک موفقیت تجاری در داخل کشور بود و در صدر فهرست آلبوم گائونکره جنوبی قرار گرفت و به دومین آلبوم پرفروش سال ۲۰۱۳ در این کشور تبدیل شد. این آلبوم علاوه بر این، در شمارهٔ هفت فهرست آلبوم های ژاپنی اوریکون، شماره سه در فهرست جی - میوزیک تایوان و شماره یک در آلبوم های جهانی بیلبورد قرار گرفت.
در دسامبر ۲۰۱۲، گرلز جنریشن تک آهنگ «ملکهٔ رقص» - که بازخوانی آهنگ رحمت از خوانندهٔ بریتانیایی دافی بود، را منتشر کرد. این ترانه به عنوان آهنگ سرگروه آلبوم معرفی شد. [ ۱] در روز سال نو ۲۰۱۳، این گروه آلبوم «من یه پسر تور کردم» را منتشر کرد. در همان روز، گروه برنامهٔ تلویزیونی مخصوصی به نام «رؤیای عاشقانهٔ گرلز جنریشن» را در شبکهٔ ام بی سی برگزار کرد. [ ۲] تک آهنگ اصلی این آلبوم در رتبهٔ اول صد آهنگ کره ای مجلهٔ بیلبورد و جدول گائون قرار گرفت. [ ۳] این ترانه یازدهمین تک آهنگ پرفروش دیجیتال در سال ۲۰۱۳ کره جنوبی با فروش کل ۱٬۳۴۷٬۶۴۲ واحد بود. [ ۴] نماهنگ «من یه پسر تور کردم» جایزه ویدیوی سال را در افتتاحیه جایزه موسیقی یوتیوب در سال ۲۰۱۳ به دست آورد. این موضوع باعث جلب توجهٔ رسانه های غربی شد، زیرا در آن زمان گرلز جنریشن در مقایسه با سایر نامزدها کمتر شناخته شده بود. [ ۵] [ ۶] [ ۷]
سویانگ در مصاحبه با مجلهٔ هارپرز بازار در مورد آلبوم جدیدشان گفت:[ ۸] [ ۹]
«آلبوم بعدی واقعاً چیز جدیدی خواهد بود. زیرا ما به فکر آزمایش محدودیت ها در سبک و رنگ موسیقی بودیم. وقتی برای اولین بار آهنگ را شنیدیم و رقص را دیدیم، شک داشتیم که آیا می توانیم این کار را انجام دهیم یا خیر. این رقصی است که قبلاً هرگز نرقصیده ایم، بنابراین می توانست کاری ترسناک باشد. این همچنین می توانست تلاش در راه جدیدی برای کمپانی باشد اما قلب من یشتر از اینها برای این کار می تپید. »
wiki: من یه پسر تور کردم
من یه پسر تور کردم (آهنگ گرلز جنریشن). من یه پسر تور کردم آهنگی از گروه کره ای دخترانهٔ گرلز جنریشن است. این تک آهنگ متعلق به چهارمین آلبوم استدیویی گروه با همین نام است. این آهنگ در ۱ ژانویهٔ ۲۰۱۳ توسط اس. ام. انترتینمنت و کی تی میوزیک منتشر شد. یو یانگ - جین و ویل سیمز تهیه کنندگان این آهنگ هستند. «من یه پسر تور کردم» به عنوان ترکیبی از ژانرهای مختلف از جمله بابلگام پاپ، پاپ رقصی و الکتروپاپ توصیف شده است.
«من یه پسر تور کردم» در داخل کشور بسیار موفق بود، کار خود را در فهرست تک آهنگ دیجیتال گائون از رتبهٔ نخست آغاز کرد و در سال ۲۰۱۳ بیش از ۱٫۳ میلیون نسخه دیجیتال در کره جنوبی فروخت. در سطح بین المللی، این آهنگ به طور کلی نظر مثبت منتقدان موسیقی را جلب کرد که صدای متنوع این ترانه را تحسین می کردند و آن را «پدیده ای» نامیدند که می توانست خوانندگان مشهور غربی مثل کتی پری یا وان دیرکشن را به چالش بکشد. این ترانه در فهرست 100 آهنگ برتر ژاپن در رتبهٔ ۹۸ام و در فهرست آهنگ های برتر دنیا در رتبهٔ سوم قرار گرفت.
نماهنگ این ترانه در ماه اکتبر ۲۰۱۲ فیلمبرداری شد. این نماهنگ رقص های الهام گرفته از هیپ هاپ را، که توسط طراح رقص مشهور آمریکایی نپی تبز طراحی شده بود، شامل می شد. این موزیک ویدیو جایزهٔ موزیک ویدیوی سال را از جشنوارهٔ یوتیوب در سال ۲۰۱۳ دریافت کرفت و گوی رقابت را از رقیبانی چون سای و جاستین بیبر ربود. این موضوع باعث جلب توجهٔ رسانه ها به این گروه شد؛ زیر در مقایسه با دیگر رقیبان، گرلز جنریشن کمتر شناخته شده بود. [ ۱] این ویدیو شش روز پس از انتشارش بیش از ۲۰ میلیون بار در پایگاه یوتیوب دیده شد و سریعترین گروهی شد که به این میزان بازدید دست می یابد. [ ۲] در نوامبر سال ۲۰۱۷ این تعداد از ۲۰۰ میلیون بار نیز بیشتر شد[ ۳] و از تک آهنگ «وای» که بیشتر شناخته شده است، نیز جلو زد. [ ۴] تا ژوئن سال ۲۰۱۹ این نماهنگ بیش از ۲۱۹ میلیون بار در یوتیوب دیده شده است.
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف«من یه پسر تور کردم» در داخل کشور بسیار موفق بود، کار خود را در فهرست تک آهنگ دیجیتال گائون از رتبهٔ نخست آغاز کرد و در سال ۲۰۱۳ بیش از ۱٫۳ میلیون نسخه دیجیتال در کره جنوبی فروخت. در سطح بین المللی، این آهنگ به طور کلی نظر مثبت منتقدان موسیقی را جلب کرد که صدای متنوع این ترانه را تحسین می کردند و آن را «پدیده ای» نامیدند که می توانست خوانندگان مشهور غربی مثل کتی پری یا وان دیرکشن را به چالش بکشد. این ترانه در فهرست 100 آهنگ برتر ژاپن در رتبهٔ ۹۸ام و در فهرست آهنگ های برتر دنیا در رتبهٔ سوم قرار گرفت.
نماهنگ این ترانه در ماه اکتبر ۲۰۱۲ فیلمبرداری شد. این نماهنگ رقص های الهام گرفته از هیپ هاپ را، که توسط طراح رقص مشهور آمریکایی نپی تبز طراحی شده بود، شامل می شد. این موزیک ویدیو جایزهٔ موزیک ویدیوی سال را از جشنوارهٔ یوتیوب در سال ۲۰۱۳ دریافت کرفت و گوی رقابت را از رقیبانی چون سای و جاستین بیبر ربود. این موضوع باعث جلب توجهٔ رسانه ها به این گروه شد؛ زیر در مقایسه با دیگر رقیبان، گرلز جنریشن کمتر شناخته شده بود. [ ۱] این ویدیو شش روز پس از انتشارش بیش از ۲۰ میلیون بار در پایگاه یوتیوب دیده شد و سریعترین گروهی شد که به این میزان بازدید دست می یابد. [ ۲] در نوامبر سال ۲۰۱۷ این تعداد از ۲۰۰ میلیون بار نیز بیشتر شد[ ۳] و از تک آهنگ «وای» که بیشتر شناخته شده است، نیز جلو زد. [ ۴] تا ژوئن سال ۲۰۱۹ این نماهنگ بیش از ۲۱۹ میلیون بار در یوتیوب دیده شده است.