مسمومیت با زعفران

پیشنهاد کاربران

مصرف زیاد زعفران می تواند باعث سم زدگی شود. ماده ای به نام “سافرانال” که در زعفران وجود دارد، در مقادیر زیاد ممکن است سمی باشد و علائمی مانند تهوع، استفراغ، اسهال و در موارد شدید تر تشنجات عضلانی را به وجود آورد.