مصرف زیاد زعفران می تواند باعث سم زدگی شود. ماده ای به نام “سافرانال” که در زعفران وجود دارد، در مقادیر زیاد ممکن است سمی باشد و علائمی مانند تهوع، استفراغ، اسهال و در موارد شدید تر تشنجات عضلانی را به وجود آورد.+ عکس و لینک