مسابقه آرپی ام. مسابقه آرپی ام ( به انگلیسی: RPM Racing ) ( مخفف Radical Psycho Machine Racing ) یک بازی مسابقه ای برای کنسول سوپر نینتندو است که توسط Silicon & Synapse ( که اکنون با نام بلیزارد انترتینمنت شناخته می شود ) ساخته شده و توسط Interplay Productions منتشر شد.
RPM بازسازی موفقیت آمیزی از بازی ویدیویی Racing Destruction Set بود که توسط الکترونیک آرتس در سال ۱۹۸۵ ساخته شد. این بازی ادعا می کرد که اولین بازی آمریکایی برای سوپر نینتندو است.
در بازی، بازیکنان می توانند در یک فصل عادی، در یک مسابقه به رقابت بپردازند یا مسیر خود را ایجاد کنند. مسیرها می توانند مستقیم و بیضی شکل، انحنایی یا تپه ای و غیرقابل پیش بینی باشند. برنده بازی پول و فرصتی برای کسب امتیازات اولیه خود برای سریعترین زمان رسیدن به خطر پایان به دست می آورد.
RPM Racing با استفاده از سیستم توسعه Sluggo توسط Rebecca Heineman ساخته شد. این سیستم شامل قابلیت گام به گام یا ردیابی نیست.
توسعه بازی پنج ماه به طول انجامید و تقریباً به طور انحصاری توسط Allen Adham با گرافیک تهیه شده توسط Interplay و مدل سازهای سه بعدی داخلی برنامه ریزی شد.
RPM یکی از اولین بازی های سوپر نینتندو بود که با «حالت گرافیکی وضوح بالا» تولید شد که جزئیات واضح تر اما رنگ های کمتری را امکان پذیر می کرد. اگرچه وضوح بالاتر جزئیات دقیق تری را ارائه می دهد، اما تعداد رنگها و تعداد گرافیک منحصر به فردی را که می توان از حافظه ویدئویی SNES نمایش داد بسیار محدود می کند. به همین دلیل، دنباله RPM , Rock N 'Roll Racing، در حالت گرافیکی با وضوح پایین تر ساخته شد و امکان ایجاد رنگ های پر جنب و جوش و جزئیات گرافیکی را فراهم می کند.
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفRPM بازسازی موفقیت آمیزی از بازی ویدیویی Racing Destruction Set بود که توسط الکترونیک آرتس در سال ۱۹۸۵ ساخته شد. این بازی ادعا می کرد که اولین بازی آمریکایی برای سوپر نینتندو است.
در بازی، بازیکنان می توانند در یک فصل عادی، در یک مسابقه به رقابت بپردازند یا مسیر خود را ایجاد کنند. مسیرها می توانند مستقیم و بیضی شکل، انحنایی یا تپه ای و غیرقابل پیش بینی باشند. برنده بازی پول و فرصتی برای کسب امتیازات اولیه خود برای سریعترین زمان رسیدن به خطر پایان به دست می آورد.
RPM Racing با استفاده از سیستم توسعه Sluggo توسط Rebecca Heineman ساخته شد. این سیستم شامل قابلیت گام به گام یا ردیابی نیست.
توسعه بازی پنج ماه به طول انجامید و تقریباً به طور انحصاری توسط Allen Adham با گرافیک تهیه شده توسط Interplay و مدل سازهای سه بعدی داخلی برنامه ریزی شد.
RPM یکی از اولین بازی های سوپر نینتندو بود که با «حالت گرافیکی وضوح بالا» تولید شد که جزئیات واضح تر اما رنگ های کمتری را امکان پذیر می کرد. اگرچه وضوح بالاتر جزئیات دقیق تری را ارائه می دهد، اما تعداد رنگها و تعداد گرافیک منحصر به فردی را که می توان از حافظه ویدئویی SNES نمایش داد بسیار محدود می کند. به همین دلیل، دنباله RPM , Rock N 'Roll Racing، در حالت گرافیکی با وضوح پایین تر ساخته شد و امکان ایجاد رنگ های پر جنب و جوش و جزئیات گرافیکی را فراهم می کند.
wiki: مسابقه آرپی ام