مایکل میلز نویسنده و طراح بازی های نقش آفرینی خیالی و داستان های مرتبط است. او مدیر ارشد تیم تحقیق و طراحی سیاهچال ها و اژدهایان بوده. او طراحی نسخه ۵ این بازی را هدایت کرد. او همچنین بر روی بازی رومیزی Castle Ravenloft و کتاب های فرعی نسخه ۳ و ۴ سیاهچال ها و اژدهایان کار کرده است.
مریلز دانش آموخته کالج دارتموث است. [ ۱]
در ژوئن ۲۰۰۵، مارلز به عنوان طراح توسط Wizards of Coast استخدام شد. او از طریق جامعه طراحان شخص ثالث d20 به شرکت جادوگران آمد. [ ۲] : 301 در شرکت جادوگران، وی به عنوان توسعه دهنده اصلی شاخه توسعه و تحقیق سیاهچال ها و اژدهایان که روی نسخه جدید ۴ کار می کند، کار کرد. [ ۳]
میرلز به همراه جرمی کرافورد، طراح اصلی نسخه پنجم سیاهچال ها و اژدهایان بود. [ ۴] [ ۵] [ ۶]
• بازی نقش آفرینی قهرمانان آهنین
• "Siege of Durgham's Folly"، از بازی Necromancer
• کتابچه راهنمای بازیکنان نسخه ۴ سیاه چال ها و اژدهایان[ ۷]
• راهنمای هیولاهایِ نسخه ۴ سیاه چال ها و اژدهایان[ ۸]
• کتاب ماجراجوییِ Keep on the Shadowfell، نسخه ۴ سیاهچال ها و اژدهایان
• شماره ۴۰۰ مجله اژدها، Playtest: New Hybrid and Multiclass Options[ ۹]
• شماره ۳۶۰ مجله اژدها[ ۱۰]
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفمریلز دانش آموخته کالج دارتموث است. [ ۱]
در ژوئن ۲۰۰۵، مارلز به عنوان طراح توسط Wizards of Coast استخدام شد. او از طریق جامعه طراحان شخص ثالث d20 به شرکت جادوگران آمد. [ ۲] : 301 در شرکت جادوگران، وی به عنوان توسعه دهنده اصلی شاخه توسعه و تحقیق سیاهچال ها و اژدهایان که روی نسخه جدید ۴ کار می کند، کار کرد. [ ۳]
میرلز به همراه جرمی کرافورد، طراح اصلی نسخه پنجم سیاهچال ها و اژدهایان بود. [ ۴] [ ۵] [ ۶]
• بازی نقش آفرینی قهرمانان آهنین
• "Siege of Durgham's Folly"، از بازی Necromancer
• کتابچه راهنمای بازیکنان نسخه ۴ سیاه چال ها و اژدهایان[ ۷]
• راهنمای هیولاهایِ نسخه ۴ سیاه چال ها و اژدهایان[ ۸]
• کتاب ماجراجوییِ Keep on the Shadowfell، نسخه ۴ سیاهچال ها و اژدهایان
• شماره ۴۰۰ مجله اژدها، Playtest: New Hybrid and Multiclass Options[ ۹]
• شماره ۳۶۰ مجله اژدها[ ۱۰]
wiki: مایک مرلز