ماوراء: دو روح ( به انگلیسی: Beyond: Two Souls ) یک بازی ویدئویی به سبک درام تعاملی و اکشن ماجراجویی است که توسط استودیوی فرانسوی کوآنتیک دریم ساخته شده و سونی اینتراکتیو انترتینمنت آن را در ۸ اکتبر ۲۰۱۳ برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر کرده است. بازی برای اولین بار در نمایشگاه ای۳ سال ۲۰۱۲ توسط دیوید کیج، مؤسس و مدیر ارشد اجرایی کوآنتیک دریم رونمایی شد. الیوت پیج بازیگر کانادایی در نقش جُودی هولمز و ویلم دفو در نقش نیتن داوکینز با کمک فناوری ضبط حرکت در این بازی حضور دارند. برای الیوت پیج در بازی بیش از ۲۰۰۰ صفحه فیلمنامه نوشته شده است. [ ۱] ماوراء: دو روح همانند بازی قبلی کوآنتیک دریم یعنی هوی رین، استفاده از کنترل پلی استیشن موو را پشتیبانی می کند. نسخه کنسول پلی استیشن ۴ این بازی در نوامبر ۲۰۱۵، عرضه شد. همچنین در طی کنفرانس توسعه دهندگان بازی در مارس ۲۰۱۹، کوآنتیک دریم اعلام کرد قصد انتشار بازی ماوراء: دو روح را در کنار هوی رین و دیترویت: بیکام هیومن برای مایکروسافت ویندوز به صورت انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز دارد. [ ۲]
بیاند: تو سولز یک بازی درام تعاملی و اکشن ماجراجویی است و بازیکن برای پیشروی در بازی نیاز به حرکت و هدایت شخصیت و تعامل با اشیاء و شخصیت غیرقابل بازی ( ان پی سی ) در صحنه و محیط بازی دارد. بازیکن در درجه اول کنترل شخصیت اصلی، یعنی جودی هولمز را در محیط بازی در دست دارد. با این حال در بیشتر زمان ها بازیکن ( و یا دومین بازیکن از طریق حالت چندنفره ) می تواند به جای جودی، کنترل شخصیت آیدن را بدست گیرد که به عنوان یک ماهیت تجرد، به طور دائم در ضمیر ناخودآگاه جودی وجود دارد و قادر به حرکت از میان دیوار، اشیاء و حتی انسان ها است؛ با این حال به دلیل پیوند غیر مادی که با جُودی دارد، حرکت آیدن تنها در داخل شعاعی مشخص شده در اطراف جودی محدود است. هنگام بازی با جودی، مکانیک بازی شامل تعامل با اشیاء و شخصیت های غیرقابل کنترل با نقطه ای سفید رنگ مشخص می شود که با حرکت کنترل در جهت این نقطه می توان بر آن ها تأثیر گذاشت. همچنین هنگام بازی با آیدن، بازی به صورت مونوکروم ( تک رنگ ) در می آید.
بازیکن بر اساس تصمیم هایی که در طول بازی می گیرد، روند داستانی خود را مشخص می کند. علاوه بر این تأثیر گفتگوها، تحولات داستانی و نتیجه کل در پایان صحنه ها ( در برخی موارد دست آوردهای انتهایی چندین فصل بعدتر ) می تواند تا حد زیادی توسط انتخاب های بازیکن تغییر کند. در مجموع ۲۴ پایان برای این بازی در نظر گرفته شده است که همهٔ آن ها به زنده یا مرده بودن شخصیت ها در انتهای روایت داستان بستگی دارد.
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفبیاند: تو سولز یک بازی درام تعاملی و اکشن ماجراجویی است و بازیکن برای پیشروی در بازی نیاز به حرکت و هدایت شخصیت و تعامل با اشیاء و شخصیت غیرقابل بازی ( ان پی سی ) در صحنه و محیط بازی دارد. بازیکن در درجه اول کنترل شخصیت اصلی، یعنی جودی هولمز را در محیط بازی در دست دارد. با این حال در بیشتر زمان ها بازیکن ( و یا دومین بازیکن از طریق حالت چندنفره ) می تواند به جای جودی، کنترل شخصیت آیدن را بدست گیرد که به عنوان یک ماهیت تجرد، به طور دائم در ضمیر ناخودآگاه جودی وجود دارد و قادر به حرکت از میان دیوار، اشیاء و حتی انسان ها است؛ با این حال به دلیل پیوند غیر مادی که با جُودی دارد، حرکت آیدن تنها در داخل شعاعی مشخص شده در اطراف جودی محدود است. هنگام بازی با جودی، مکانیک بازی شامل تعامل با اشیاء و شخصیت های غیرقابل کنترل با نقطه ای سفید رنگ مشخص می شود که با حرکت کنترل در جهت این نقطه می توان بر آن ها تأثیر گذاشت. همچنین هنگام بازی با آیدن، بازی به صورت مونوکروم ( تک رنگ ) در می آید.
بازیکن بر اساس تصمیم هایی که در طول بازی می گیرد، روند داستانی خود را مشخص می کند. علاوه بر این تأثیر گفتگوها، تحولات داستانی و نتیجه کل در پایان صحنه ها ( در برخی موارد دست آوردهای انتهایی چندین فصل بعدتر ) می تواند تا حد زیادی توسط انتخاب های بازیکن تغییر کند. در مجموع ۲۴ پایان برای این بازی در نظر گرفته شده است که همهٔ آن ها به زنده یا مرده بودن شخصیت ها در انتهای روایت داستان بستگی دارد.
wiki: ماوراء دو روح