لطف و بخشش

پیشنهاد کاربران

لطف و بخشش فقط یک امر قلبی نیستند، بلکه با تمام وجود اجرا می گردند و با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نخواهند بود. قلب افراد شرور، بسیار سخت، سرد و سنگین می تپد. با این عقیده بهتر است، که احساسات خود را از
...
[مشاهده متن کامل]
افراد شرور دور نگه داریم. این فقط یک نصیحت از من می باشد، چون متأسفانه تجربیات بدی را در این رابطه کسب کرده ام. آنها نه تنها شما را نمی بخشند و معتقد اند، که خدای مهربان هرگز شما را نخواهند بخشید، بلکه از شما هم نمی گذرند و وجود شما را حتی انکار می سازند. ابتدا باید به خود لطف کنید و متوجه شوید، که باید از تکرار اشتباهات مشابه و غیر مشابه خودداری کنید. سپس متأسفانه گاهی اوقات انسان ها فقط بی گناه هستند و نمی توانند، از خود دفاع کنند و در برابر اذیت، مقاومتی ندارند و یا فقط بدشانس هستند و انرژی های انسان های بد شما را تنها نخواهند گذاشت. اما خداوند متعال شما را از لحاظ احساس قلبی درک خواهند کرد و خواهند بخشید. فیض خداوند متعال، همیشه با وضوح و اعتراف به گناه سنجیده می شود. بهتر است، هرگز از شرور چیزی نخواهید و آنها را تنها بگذارید. برای یک نفر شرور که ایمان درون او موجود نیست، آزار هرگز کافی نخواهد بود، آنها فقط نابودی شما را دستیار هستند. من به شما توصیه می کنم، که از کسی که قضاوت هم نیز می کند، دوری فرمایید. در حالت ایده آل، اصلاً و هرگز از کسی قضاوت نکنید. زیرا عیسی مسیح علیه السلام در کتاب مقدس می فرمایند: که نباید از یکدیگر قضاوت کنیم و در این معنا و ان شاء الله، که همه مردم نسبت به یکدیگر بی تعصب بمانند و این را خداوند متعال در روح به اندازه کافی برکت داده اند…