قدرت عادت

دانشنامه عمومی

قدرت عادت؛ چرایی کارهایی که انجام می دهیم، در زندگی و کسب وکار ( به انگلیسی: The Power of Habit ) نام کتابی است که توسط چارلز دوهیگ در سال ۲۰۱۲ توسط رندوم هاوس منتشر شد. این کتاب که در زمینه نحوه شکل گیری عادت ها و تغییرات آن است و به بررسی علمی پیرامون این موضوع می پردازد. این کتاب در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز، آمازون و یواس ای تودی قرار گرفت. [ ۱] [ ۲] [ ۳] [ ۴]
این کتاب در ایران توسط انتشارات نشر نوین و همچنین نشر هورمزد در سال ۱۳۹۲ ترجمه و منتشر شده است.
• بخش اول: عادات افراد
• فصل اول: چرخهٔ عادات
• چگونگی عملکرد عادات
• فصل دوم: مغز محتاج
• چگونگی به وجودآوردن عادات جدید
• فصل سوم: قاعدهٔ طلایی تغییر عادات
• چرا تغییرات صورت می پذیرند؟
• قوانین طلایی تغییر عادت
• عادات چگونه تغییر می کنند؟
• بخش دوم: عادات سازمانی موفق
• فصل اول: عادات اساسی یا سرود پاول اُنِیل
• کدام عادات از اهمیت بیشتری برخوردارند؟
• فصل دوم: شرکت استارباکس و عادت موفقیت
• هنگامی که اراده خودکار می شود
• فصل سوم: قدرت بحران
• مدیران چگونه از طریق حوادث عادت ایجاد می کنند؟
• فصل چهارم: شرکت تارگت چگونه از پیش می داند که شما چه چیزی را می خواهید؟
• شرکت ها عادات را پیشگویی می کنند
• بخش سوم: عادات جوامع
• فصل اول: تحریم اتوبوس رانی مونتگومری
• جنبش ها چگونه شکل می گیرند؟
• فصل دوم: عصب شناسی اختیار
• آیا ما مسئول عاداتمان هستیم؟
• پیوست
• راهنمایی خواننده برای استفاده از این نظریه ها
عکس قدرت عادت
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران

بپرس