قاب دهم

دانشنامه عمومی

بازی قاب دهم ( به انگلیسی: 10th Frame ) در سال ۱۹۸۶ و در سبک شبیه سازی ورزشی، توسط شرکت Access Software تولید و توسط شرکت U. S. Gold منتشر گردید.
این بازی در واقع یکی از اولین و کاملترین شبیه سازهای ورزش بولینگ می باشد. این بازی دارای سه سطح مبتدی، آماتور و حرفه ای می باشد.
گرافیک این بازی دو بعدی و به صورت یک برش از نمای پشت و بالای بازیکنان می باشد. این بازی اجازه حضور به هشت بازیباز را به صورت همزمان می دهد.
• طراحان  : راجر کاروِر، بروس کاروِر
• برنامه نویسان  : ( آتاری اس تی ) برنت اریکسون[ ۳] ، ( داس ) کوین هومر [ ۴]
این بازی در سال ۱۹۸۶ توسط شرکت های Access Software و U. S. Gold بر روی رایانه خانگی کمودور ۶۴ تولید و منتشر گردید. در سال ۱۹۸۷ این بازی توسط دو شرکت سازنده برای رایانه های خانگی آتاری اس تی، داس، آمستراد سی پی سی، ام اس ایکس، اسپکتروم تولید گردید و شرکت Paragon Programming این بازی را بر روی رایانه های خانگی فوق، پورت نمود.
↑ Roger Carver ↑ Bruce Carver ↑ Brent Erickson ↑ Kevin Homer
عکس قاب دهمعکس قاب دهم
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران

بپرس