در اواسط دهه ۲۰۰۰، گروهی از نوجوانان گمراه اهل شهر یاروسلاول در روسیه دست به قربانی کردن حیوانات کوچک برای شیطان زدند. این گروه به رهبری نیکولای اوگولوبیاک از حدود ۸ نوجوان بین ۱۷ تا ۱۹ ساله تشکیل شده
... [مشاهده متن کامل]
... [مشاهده متن کامل]
بود. در ژوئن ۲۰۰۸، اعضای گروه به والدین خود گفتند که به یک فستیوال موسیقی خواهند رفت و سپس ۴ نوجوان دیگر را فریب داده و با خود به درون جنگل بردند. سپس آن ها را مجبور به نوشیدن مشروبات الکلی کرده و در حالت مستی به آن ها حمله کردند. به گزارش پلیس، چهار قربانی مذکور مورد اصابت بیش از ۶۶۶ ضربه چاقو قرار گرفتند. این گروه همچنین به خوردن جنازه قربانیان پرداخته و جنازه آن ها را با نشانه های شیطان پرستی رها کردند. تمامی اعضای گروه دستگیر و به زندان محکوم شدند. ( دنیای اقتصاد )