قسم به الله در خواب دیدم که به اذن الله، انبیاء و ائمه من انسان خلق می کنم!
بنابر فرمایشات خداوند عزَّ و جلَّ در قرآن کریم، هر انسانی میتواند خالق باشد، اما در این خالق بودن به اذن اللّه نیاز هست، برای مثال از زنده کردن مردگان توسط حضرت عیسی بن مریم ( علیهم السلام ) تا معمولی ترین انسانها از جمله بنده حقیر.
... [مشاهده متن کامل]
برای تاکید دوباره عرض میکنم که همگی به اذن اللّه صورت میگیرد و تنها اوست که بی نیاز ( صمد ) است و نیازی به اذن ندارد. و برای ایجاد کافی است بگوید باش تا آن چیز باشد ( کُن فَیَکون )
استفاده از خالقین به جای خالق، نشان از اَرحَمُ الرّحِمین بودن اللّه عزَّ و جلَّ است که خود را بجای خالق مطلق و یگانه، بهترین خالقان خوانده و در واقع به اشرف مخلوقات بودن انسان نیز اشاره داشته است.
قرآن همه یک" یا علی" است.
دنیا یک "علی بن ابی طالب" دیگر می خواهد، که نامش "مهدی ( عج ) " است.
اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّکَ الفَرَج
... [مشاهده متن کامل]
برای تاکید دوباره عرض میکنم که همگی به اذن اللّه صورت میگیرد و تنها اوست که بی نیاز ( صمد ) است و نیازی به اذن ندارد. و برای ایجاد کافی است بگوید باش تا آن چیز باشد ( کُن فَیَکون )
استفاده از خالقین به جای خالق، نشان از اَرحَمُ الرّحِمین بودن اللّه عزَّ و جلَّ است که خود را بجای خالق مطلق و یگانه، بهترین خالقان خوانده و در واقع به اشرف مخلوقات بودن انسان نیز اشاره داشته است.
قرآن همه یک" یا علی" است.
دنیا یک "علی بن ابی طالب" دیگر می خواهد، که نامش "مهدی ( عج ) " است.
اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّکَ الفَرَج
مرحبا بر خداوند که بهترین خلق کننده است
آفرین بر خداوند که بهترین خلق کنندگان است.
درود برخداوندی که به بهترین شکل انسان راخلق کرد ، وانسان خود خلاق است وذات ربوبیت وجود انسان یکی است وچند نفرنیست بلکه یک نفر میتواند خالق چندخلق باشد وودرازل خالق انسان خداوند یکتا بوده وشریکی نداشته
احسنت بر خداوند که بهترین خلق کنندگان است. خداوند مراحل رشد جنین حیوانات را نیز به مانند انسان انجام می دهد، پس چرا به انسان که می رسد می فرماید: احسنت بر من که بهترین خلق کننده هستم. این نشان می دهد انسان
... [مشاهده متن کامل]
... [مشاهده متن کامل]
نیز خالق است و همه انسانها نیز خالقند به این دلیل که از کل ویژگیهای خداوند، خلق کنندگی را آورده . یعنی خلق کنندگی انسان بالاترین ویژگی است که خداوند از میان تمام موجودات، تنها به انسان داده است. بله. این ما هستیم که بر مبنای فرکانسهای ارسالی به جهان هستی، آینده زندگی خود را خلق می کنیم و دقیقا به همین دلیل بهشت و جهنم معنی پیدا می کند. در روز قیامت خداوند به انسان می فرماید چون تو خالق زندگی ات بودی، پس امروز نتیجه اش را می بینی. به جز این معنی ، بهشت و جهنم معنی پیدا نمی کند.
هوالعلیم
فتبارک الله احسنُ الخالقین: آفرین بر خدای که بهترینِ آفرینندگان است
فتبارک الله احسنُ الخالقین: آفرین بر خدای که بهترینِ آفرینندگان است
یعنی خداوند پاک وبی عیب
معنی احسن الخالقین
خالقین نه خالق
یعنی چند نفر یک موجود را خلق کرده اند
علی ابن ابی طالب و خداوند
علی ابن ابی طالب علیه سلام ب اذن خداوند
ادم را خلق کرد
پس خالقین ب این معنیست
امام علی ازلیست
یا علی
عالم ب دستان علیست
خالقین نه خالق
یعنی چند نفر یک موجود را خلق کرده اند
علی ابن ابی طالب و خداوند
علی ابن ابی طالب علیه سلام ب اذن خداوند
ادم را خلق کرد
پس خالقین ب این معنیست
امام علی ازلیست
یا علی
عالم ب دستان علیست
یعنی جمال و جلال خداوند در انسان متجلی است
مرحبا به خداوند که بهترین خلق کنندگان است. . .
خجسته باد نام خداوند که نیکوترین افریدکاران است
آفرین به خداوند که بهترین آفریدگاران می باشد. ( بقیه خود آفریده ی او هستند )
مرحبا به خداوند __که بهترین
خلق کنندگان_____//است. 💙
خلق کنندگان_____//است. 💙
مرحبا به خداوند که بهترین، خلق کنندگان است🌺🌺
مرحبا بر خداوند یکتا که دنیا را افریده است . بعد عرضن به حضور پیج اصلی اینستاگرام منو فالو کنید ممنون mahdikholdi7
آفریدم و به خودم ( خداوند متعال خطاب به خودش ) به واسطه خلق این موجود تبریک می گویم
عبیر �فتبارک الله احسن الخالقین� در قرآن کریم تنها در هنگام خلق انسان به کار رفته است ، امّا در روایات اهل بیت ( ع ) در بیان شگفتی خلقت ملائک و دیگر موجودات نیز این تعبیر استعمال شده است. معمولاً هر جا که شبهه خالق پنداری غیر خدا وجود داشته باشد یا خلقتی عظیم توصیف شود ، این تعبیر استعمال می شود. خدا در خلق هر چیزی بهترین خلق کنندگان است ، حتّی در خلق یک پشه یا کوچکتر از آن. چون هیچ خالق مستقلّی جز او نیست و همه خلق کنندگان به اذن او خلق می کنند و مجاری ظهور خالقیّت او هستند. اگر عیسی مسیح ( ع ) مجسمه گلی را پرنده می نمود یا موسی بن عمران ( ع ) عصا را اژدها می کرد همه با اذن خدا و به قدرت او بود و این بزرگواران مجرای فیض و خالقیّت خدا بودند. بنا بر این خدا برترین خالقین است چون صاحب اختیار همه آنهاست و همه خالقین ، مخلوقات او هستند.
... [مشاهده متن کامل]
برکت به معنی خیر زیاد نامحسوس است. و خیر به اصطلاح فلسفی مساوق با وجود است ، بر این اساس ، هر امر وجودی به اندازه وجود خود خیر است. و خدا که وجود محض است خیر محض است ؛ لذا خدا منبع هر خیری است ، پس �فتبارک الله احسن الخالقین� یعنی خدا مصدر و منبع هر برکت و خیری بوده و بالاتر از هر خالق و منبع برکتی است. انسان نیز یکی از مصادیق برکت و خیر اوست که دارای صفت خالقیّت و آفرینندگی است. اگر این انسان به اوج کمال خود بار یابد ، اشرف مخلوقات و برترین خلق کنندگان در بین مخلوقات خواهد بود ؛ آنچنان که با دم او خاک و چوب خشک جان می گیرند و مردگان پوسیده زنده می شوند. لذا انسان در اوج مرتبه خود منبع تمام برکتها شده و بر تمام موجودات عالم حکمرانی می کند. امّا باز خدا بالاتر از او بوده و خود او خیر و برکت از خدا می گیرد ؛ لذا او نه منبع خیر و برکت که واسطه خیر و برکت است ؛ و خداست که بالذّات منبع خیر و برکت است.
خداوند متعال آدمی را آفرید و او را مظهر همه اسماء خود قرار داده خلیفه خود نامید و تمام ملائک را در مقابل کمال او به سجده واداشت ، امّا با خلق این مخلوق جامع و خدا نما ، خدا از اریکه خدایی خود پایین نیامد لذا فرمود:� فَتَبارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخالِقینَ � تا بفهماند که همچنان اوست که منبع خیر و برکت بوده و خالق بالذّات است. و انسان به مقصد رسیده با تمام عظمتی که دارد باز عبد او مخلوق است
... [مشاهده متن کامل]
برکت به معنی خیر زیاد نامحسوس است. و خیر به اصطلاح فلسفی مساوق با وجود است ، بر این اساس ، هر امر وجودی به اندازه وجود خود خیر است. و خدا که وجود محض است خیر محض است ؛ لذا خدا منبع هر خیری است ، پس �فتبارک الله احسن الخالقین� یعنی خدا مصدر و منبع هر برکت و خیری بوده و بالاتر از هر خالق و منبع برکتی است. انسان نیز یکی از مصادیق برکت و خیر اوست که دارای صفت خالقیّت و آفرینندگی است. اگر این انسان به اوج کمال خود بار یابد ، اشرف مخلوقات و برترین خلق کنندگان در بین مخلوقات خواهد بود ؛ آنچنان که با دم او خاک و چوب خشک جان می گیرند و مردگان پوسیده زنده می شوند. لذا انسان در اوج مرتبه خود منبع تمام برکتها شده و بر تمام موجودات عالم حکمرانی می کند. امّا باز خدا بالاتر از او بوده و خود او خیر و برکت از خدا می گیرد ؛ لذا او نه منبع خیر و برکت که واسطه خیر و برکت است ؛ و خداست که بالذّات منبع خیر و برکت است.
خداوند متعال آدمی را آفرید و او را مظهر همه اسماء خود قرار داده خلیفه خود نامید و تمام ملائک را در مقابل کمال او به سجده واداشت ، امّا با خلق این مخلوق جامع و خدا نما ، خدا از اریکه خدایی خود پایین نیامد لذا فرمود:� فَتَبارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخالِقینَ � تا بفهماند که همچنان اوست که منبع خیر و برکت بوده و خالق بالذّات است. و انسان به مقصد رسیده با تمام عظمتی که دارد باز عبد او مخلوق است
تبریک به خدا برای خلق موجود زیبا و خوب ( تقریبی )
مرحبا بر خداوند بهترین خلق کنندگان است
خداوند بی نهایت
سپاس و ستایش فقط مخصوص خداوند است
فی تبارک الله
خداوند بی نهایت
سپاس و ستایش فقط مخصوص خداوند است
فی تبارک الله
مرحبا بر خداوند که بهترین خلق کنندگان است
خلقت خداوند بی نقص و کامل است
او انسان را آفرید که بهترین خلقت وی است
بعد زمین و آسمان را مسخر او گردانید و هرچه بین آنهاست
انسان با تمام آنچه خداوند مسخر او گردانیده میتواند هر چه دوست دارد با مدد الهی خلق نماید
اما خلقت انسان نیاز به تکامل دارد و هر روز نوع کامل تری از آن اختراع میشود
اما خداوند همواره بهترین خلق کنندگان است و خلقت او بهترین و کاملترین خلقت است
خلقت خداوند بی نقص و کامل است
او انسان را آفرید که بهترین خلقت وی است
بعد زمین و آسمان را مسخر او گردانید و هرچه بین آنهاست
انسان با تمام آنچه خداوند مسخر او گردانیده میتواند هر چه دوست دارد با مدد الهی خلق نماید
اما خلقت انسان نیاز به تکامل دارد و هر روز نوع کامل تری از آن اختراع میشود
اما خداوند همواره بهترین خلق کنندگان است و خلقت او بهترین و کاملترین خلقت است
مشاهده ادامه پیشنهادها (١٠ از ٢١)