فایروال انسان علیه ماشین

دانشنامه عمومی

بازی "فایروال: انسان علیه ماشین" ( به انگلیسی: FIREWALL: Man vs. Machine ) در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت «ویژناری مدیا» تولید و به وسیله شرکت نرم افزاری "ویزارد ورکز" برای سیستم عامل داس منتشر شد. یک نسخه از این بازی نیز برای کنسول ۳دی او و به وسیلهٔ "ال جی سافت ویر" در کشور کره جنوبی در همان سال انتشار یافت. [ ۶]
داستان بازی در آینده تکنولوژیک بشر اتفاق می افتد، یک سوپر کامپیوتر به نام MiraCom کنترل یک شرکت چندملیتی رو به دست می گیرد، در حالی که تا قبل از آن کنترل شرکت در دست گردانندگان انسانی بود. انسان ها بعد از فهمیدن این موضوع علیه سوپر کامپیوتر موضع می گیرند و سعی در نابودی اش می کنند. MiraCom انسان ها را تهدید می کند که در صورتی که تسلیم نشوند اقدام به نابودی شهر پاریس می کند. . . [ ۷]
داستان بازی در مورد یک دانشمند به نام Blue Arrow است که توانایی خلبانی جنگنده را نیز دارد. بازی دارای ۱۱ مرحله است و قهرمان داستان وظیفه هدایت سفینه جنگنده خود را از میان مراحل دارد. برای رسیدن به هدف نهایی قهرمان داستان باید با نابودی دیوار آتشینی که MiraCom ایجاد کرده به محل استقرار این سوپر کامپیوتر رسیده و آن را نابود کند. [ ۷]
گیم پلی بازی به صورت شوتم آپ می باشد که در یازده مرحله و در محیط های سه بعدی شکل می گیرد. بعضی از مراحل به صورت دید اول شخص طراحی شده اند که البته دارای قدرت تیراندازی محدود هستند. مراحلی هم که به صورت دید سوم شخص طراحی شده اند، از نظر وسعت دید برای شلیک به دشمنان بسیار بهتر از مراحل اول شخص بازی است.
گرافیک بازی با استفاده از تکنولوژی نوپای اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ میلادی به صورت سه بعدی بود. کات سین های میان گیم پلی بازی به صورت «فول موشن» بود. در این شیوه با استفاده از شخصیت های واقعی انسانی به جای مدل های طراحی شده توسط کامپیوتر، نمایش بصری کات سین های بازی بسیار شبیه فیلم ها می گردید. [ ۶]
عکس فایروال انسان علیه ماشین
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران

بپرس