دادخواست ملی کره جنوبی یک تلاش ارتباطات سیاسی برای رفع نگرانی های شهروندان در کره جنوبی است. رئیس جمهور مون جه - این یک بستر ارتباطی را برای برقراری ارتباط مستقیم با مردم تحت این فلسفه گشود که «دولت در صورت درخواست مردم پاسخ خواهد داد». طومار ملی از سیستمی تشکیل شده است که در آن دولت و مقامات کاخ آبی به طوماری که در ۳۰ روز بیش از ۲۰۰٬۰۰۰ نفر توصیه شده باشد پاسخ می دهند.
... [مشاهده متن کامل]
دادخواست ریاست جمهوری کاخ آبی یکی از وسایل ارتباط مستقیم است که دفتر ریاست جمهوری برای تأمل در فلسفه امور ایالتی معرفی کرده است که دولت هنگام درخواست مردم پاسخ می دهد. برای تجلیل از ۱۰۰ روزگی دولت مون جه - این در ۱۹ اوت، «وب سایت ارتباط عمومی» در ۱۷ اوت ۲۰۱۷ در وب سایت کاخ آبی ایجاد شد. یک سربرگ جدید با عنوان «ارتباطات مردم» در ابتدا با اتاق های بحث و گفتگو، دبیرستان روزنامه کوکمین، توصیه استعدادها و موزه عکاسی Hyoja - dong معرفی شد. از ۲۳ فوریه ۲۰۱۸، بیش از ۱۲۴٫۵۰۰ طومار ارسال شده است که میانگین آن روزانه ۶۵۸ است. ایم جونگ سوک، دبیرکل ریاست جمهوری، گفت: «مانند کاخ سفید، ما نیز باید به درخواست های مردم پاسخ دهیم. » این کار در حمایت از رئیس جمهور مون جه - این ساخته شده است. این طومار در ۱۷ گروه طبقه بندی شده است: اصلاحات سیاسی، دیپلماسی / اتحاد / دفاع، مشاغل، آینده، موتورهای رشد، روستاهای کشاورزی و ماهیگیری، بهداشت و رفاه، مراقبت از کودک / آموزش و پرورش، تولد پایین / پیری، اقدامات کم تولد / پیری، اداری، حیوانات اهلی، حمل و نقل / ساختمان / سرزمین ملی، دموکراتیک سازی اقتصادی، حقوق بشر / برابری، فرهنگ / هنر / ورزش / رسانه و برابری سیاسی در میان دیگران که بالاترین آنها در بین آنهاست. علاوه بر دریافت طومار، اگر بیش از ۲۰۰٬۰۰۰ رضایت نامه در ۳۰ روز جمع آوری شود، پاسخ های رسمی از سوی مقامات دولتی از جمله وزرا و دبیران ارشد مجاز است ظرف ۳۰ روز شنیده شود. سیستم دادخواست ما مردم کاخ سفید به بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ نفر در طی یک دوره ۳۰ روزه پاسخ می دهد، بنابراین استاندارد بسیار بالا است، اما به اشتراک جداگانه ای نیاز ندارد.
در ماه مه سال ۲۰۱۸، تجزیه و تحلیل از تمام ۱۶۰٬۰۰۰ دادخواست عمومی پیشنهادی تا ۱۳ آوریل ( برای حدود ۸ ماه ) نشان داد که بیشترین بحث در مورد «کودک»، «زنان» و «سیاست» بود. بیشترین موارد «رئیس جمهور»، «مجازات» و «سیاست» بود، اما دادخواست عمومی به عنوان کانالی عمل می کرد که از طریق آن درخواست های مربوط به افراد ضعیف اجتماعی تحویل داده می شود. در حقیقت، از بیش از ۲۰ پاسخ، بخش «حقوق بشر / برابری جنسی» محبوب ترین بود. یون یانگ - چن دبیر ارشد ارتباطات عمومی با بیان اینکه «ما توانسته ایم به طور خاص بررسی کنیم که خواست مردم کجاست»، افزود: دولت تلاش های خود را برای بهبود کیفیت زندگی مردم ادامه خواهد داد.

... [مشاهده متن کامل]
دادخواست ریاست جمهوری کاخ آبی یکی از وسایل ارتباط مستقیم است که دفتر ریاست جمهوری برای تأمل در فلسفه امور ایالتی معرفی کرده است که دولت هنگام درخواست مردم پاسخ می دهد. برای تجلیل از ۱۰۰ روزگی دولت مون جه - این در ۱۹ اوت، «وب سایت ارتباط عمومی» در ۱۷ اوت ۲۰۱۷ در وب سایت کاخ آبی ایجاد شد. یک سربرگ جدید با عنوان «ارتباطات مردم» در ابتدا با اتاق های بحث و گفتگو، دبیرستان روزنامه کوکمین، توصیه استعدادها و موزه عکاسی Hyoja - dong معرفی شد. از ۲۳ فوریه ۲۰۱۸، بیش از ۱۲۴٫۵۰۰ طومار ارسال شده است که میانگین آن روزانه ۶۵۸ است. ایم جونگ سوک، دبیرکل ریاست جمهوری، گفت: «مانند کاخ سفید، ما نیز باید به درخواست های مردم پاسخ دهیم. » این کار در حمایت از رئیس جمهور مون جه - این ساخته شده است. این طومار در ۱۷ گروه طبقه بندی شده است: اصلاحات سیاسی، دیپلماسی / اتحاد / دفاع، مشاغل، آینده، موتورهای رشد، روستاهای کشاورزی و ماهیگیری، بهداشت و رفاه، مراقبت از کودک / آموزش و پرورش، تولد پایین / پیری، اقدامات کم تولد / پیری، اداری، حیوانات اهلی، حمل و نقل / ساختمان / سرزمین ملی، دموکراتیک سازی اقتصادی، حقوق بشر / برابری، فرهنگ / هنر / ورزش / رسانه و برابری سیاسی در میان دیگران که بالاترین آنها در بین آنهاست. علاوه بر دریافت طومار، اگر بیش از ۲۰۰٬۰۰۰ رضایت نامه در ۳۰ روز جمع آوری شود، پاسخ های رسمی از سوی مقامات دولتی از جمله وزرا و دبیران ارشد مجاز است ظرف ۳۰ روز شنیده شود. سیستم دادخواست ما مردم کاخ سفید به بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ نفر در طی یک دوره ۳۰ روزه پاسخ می دهد، بنابراین استاندارد بسیار بالا است، اما به اشتراک جداگانه ای نیاز ندارد.
در ماه مه سال ۲۰۱۸، تجزیه و تحلیل از تمام ۱۶۰٬۰۰۰ دادخواست عمومی پیشنهادی تا ۱۳ آوریل ( برای حدود ۸ ماه ) نشان داد که بیشترین بحث در مورد «کودک»، «زنان» و «سیاست» بود. بیشترین موارد «رئیس جمهور»، «مجازات» و «سیاست» بود، اما دادخواست عمومی به عنوان کانالی عمل می کرد که از طریق آن درخواست های مربوط به افراد ضعیف اجتماعی تحویل داده می شود. در حقیقت، از بیش از ۲۰ پاسخ، بخش «حقوق بشر / برابری جنسی» محبوب ترین بود. یون یانگ - چن دبیر ارشد ارتباطات عمومی با بیان اینکه «ما توانسته ایم به طور خاص بررسی کنیم که خواست مردم کجاست»، افزود: دولت تلاش های خود را برای بهبود کیفیت زندگی مردم ادامه خواهد داد.
