طوفان های ذهنی لگو یک ساختار سخت افزاری و نرم افزاری است که توسط لگو برای توسعه ربات های قابل برنامه ریزی بر اساس بلوک های سازنده لگو تولید شده است . هر نسخه از سیستم شامل آجر لگو رایانه ای است که سیستم را کنترل می کند ، مجموعه ای از سنسورها و موتورهای مدولار و قطعات لگو از خط فنی برای ایجاد سیستم های مکانیکی.
از زمان ایجاد ، پنج نسل از سیستم عامل طوفان های ذهنی وجود داشته است: سیستم اصلی اختراع رباتیک ، کیت NXT ، NXT 2. 0 ، EV3 و ربات مخترع. با هر بار انتشار پلت فرم ، قابلیت های موتور و سنسور گسترش می یابد. سیستم قبلی طوفان های ذهنی EV3 ، در تاریخ 1 سپتامبر 2013 منتشر شد. برخی از مسابقات ربات ها از این مجموعه استفاده می کنند ، مانند اولین لیگ لگو و المپیاد جهانی ربات .
سیستم اصلی اختراع رباتیک طوفان های ذهنیلوگو در نتیجه همکاری بین انستیتوی فناوری ماساچوست ( MIT ) و گروه لگو به وجود آمد. در سال 1985 ، کیلد کرک کریستینسن ، مدیر ارشد اجرایی ( مدیر عامل ) گروه لگو ، در مورد کار سیمور پاپرت از دانشگاه MIT شنید و تحت تأثیر قرار گرفت که اهداف وی از یادگیری از طریق ساخت و ساز با اهداف بخش آموزشی تازه تاسیس گروه لگو مشابه بود. . گروه لگو با تأمین بودجه تحقیقات آنها و به اشتراک گذاشتن ایده ها ، همکاری خود را با آزمایشگاه رسانه ای پاپرت آغاز کرد. : 14 [ ۱] از این همکاری ( و کار گروه معرفت شناسی و یادگیری پاپرت و همکار میتچل رزنیک ) ایده این بود که کودکان از زبان برنامه نویسی لوگو برای فرمان دادن به ربات های آجری لگو با طراحی خاص خود به رایانه استفاده کنند. در سال 1988 ، آزمایشگاه رسانه یک کامپیوتر سازگار با آجر لگو ایجاد کرد که می تواند برای کنترل یک ربات بدون اتصال به رایانه رومیزی مورد استفاده قرار گیرد. [ ۲] علاقه مندی در گروه لگو وجود داشت که به محض رواج رایانه های شخصی ، این رایانه سازگار با آجر را تجاری کنند و در سال 1996 ، گروه لگو شروع به توسعه این رایانه به عنوان سیستم اختراع رباتیک کرد. : 25
در سال 1996 ، بخش تازه آموزش خانگی آموزش لگو ، توسعه "آجر خاکستری" آزمایشگاه رسانه را به یک محصول رسمی آغاز کرد. [ ۳] در همان زمان ، آزمایشگاه رسانه در حال کار با گروه معرفت شناسی و گروه یادگیری برای تهیه نسخه ای از "آجر خاکستری" به طور خاص برای دستورالعمل های کلاس بود و همکاری بین این سه سازمان منجر به ایجاد دو نسخه جداگانه از رایانه آجری شد: رباتیک گروه لگو جستجوگر ( RCX ) و آزمایشگاه رسانه "آجر قرمز" را فرماندهی کنید. نمایشگرهای کریستال مایع ( LCD ) که این دو آجر به اشتراک می گذارند به طور مشخص توسط معلمان مصاحبه شده توسط گروه معرفت شناسی و تحقیقات ، به منظور بازخوانی وضعیت موتورها یا سنسورها در زمان واقعی درخواست شده است. : 18 [ ۴] هر دو آجر همچنین برنامه هایی را ایجاد کرده اند که از طریق استفاده از برنامه نویسی بصری ایجاد شده اند ، RCX با استفاده از یک نرم افزار کدگذاری مبتنی بر لوگو بلوک میکند MIT. تیم توسعه پروژه طوفان های ذهنی پس از اینکه برای مخاطبان بسیار پیچیده بود ( پسران 10 - 14 ساله : 26 ) که باعث شد آنها تاریخ اصلی راه اندازی 1997 را از دست دهند ، مجبور به توسعه دوباره این زبان شدند. لگو لگو طوفان های ذهنی 'سیستم اختراع رباتیک 1. 0 در سپتامبر 1998 منتشر شد. [ ۵]




این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفاز زمان ایجاد ، پنج نسل از سیستم عامل طوفان های ذهنی وجود داشته است: سیستم اصلی اختراع رباتیک ، کیت NXT ، NXT 2. 0 ، EV3 و ربات مخترع. با هر بار انتشار پلت فرم ، قابلیت های موتور و سنسور گسترش می یابد. سیستم قبلی طوفان های ذهنی EV3 ، در تاریخ 1 سپتامبر 2013 منتشر شد. برخی از مسابقات ربات ها از این مجموعه استفاده می کنند ، مانند اولین لیگ لگو و المپیاد جهانی ربات .
سیستم اصلی اختراع رباتیک طوفان های ذهنیلوگو در نتیجه همکاری بین انستیتوی فناوری ماساچوست ( MIT ) و گروه لگو به وجود آمد. در سال 1985 ، کیلد کرک کریستینسن ، مدیر ارشد اجرایی ( مدیر عامل ) گروه لگو ، در مورد کار سیمور پاپرت از دانشگاه MIT شنید و تحت تأثیر قرار گرفت که اهداف وی از یادگیری از طریق ساخت و ساز با اهداف بخش آموزشی تازه تاسیس گروه لگو مشابه بود. . گروه لگو با تأمین بودجه تحقیقات آنها و به اشتراک گذاشتن ایده ها ، همکاری خود را با آزمایشگاه رسانه ای پاپرت آغاز کرد. : 14 [ ۱] از این همکاری ( و کار گروه معرفت شناسی و یادگیری پاپرت و همکار میتچل رزنیک ) ایده این بود که کودکان از زبان برنامه نویسی لوگو برای فرمان دادن به ربات های آجری لگو با طراحی خاص خود به رایانه استفاده کنند. در سال 1988 ، آزمایشگاه رسانه یک کامپیوتر سازگار با آجر لگو ایجاد کرد که می تواند برای کنترل یک ربات بدون اتصال به رایانه رومیزی مورد استفاده قرار گیرد. [ ۲] علاقه مندی در گروه لگو وجود داشت که به محض رواج رایانه های شخصی ، این رایانه سازگار با آجر را تجاری کنند و در سال 1996 ، گروه لگو شروع به توسعه این رایانه به عنوان سیستم اختراع رباتیک کرد. : 25
در سال 1996 ، بخش تازه آموزش خانگی آموزش لگو ، توسعه "آجر خاکستری" آزمایشگاه رسانه را به یک محصول رسمی آغاز کرد. [ ۳] در همان زمان ، آزمایشگاه رسانه در حال کار با گروه معرفت شناسی و گروه یادگیری برای تهیه نسخه ای از "آجر خاکستری" به طور خاص برای دستورالعمل های کلاس بود و همکاری بین این سه سازمان منجر به ایجاد دو نسخه جداگانه از رایانه آجری شد: رباتیک گروه لگو جستجوگر ( RCX ) و آزمایشگاه رسانه "آجر قرمز" را فرماندهی کنید. نمایشگرهای کریستال مایع ( LCD ) که این دو آجر به اشتراک می گذارند به طور مشخص توسط معلمان مصاحبه شده توسط گروه معرفت شناسی و تحقیقات ، به منظور بازخوانی وضعیت موتورها یا سنسورها در زمان واقعی درخواست شده است. : 18 [ ۴] هر دو آجر همچنین برنامه هایی را ایجاد کرده اند که از طریق استفاده از برنامه نویسی بصری ایجاد شده اند ، RCX با استفاده از یک نرم افزار کدگذاری مبتنی بر لوگو بلوک میکند MIT. تیم توسعه پروژه طوفان های ذهنی پس از اینکه برای مخاطبان بسیار پیچیده بود ( پسران 10 - 14 ساله : 26 ) که باعث شد آنها تاریخ اصلی راه اندازی 1997 را از دست دهند ، مجبور به توسعه دوباره این زبان شدند. لگو لگو طوفان های ذهنی 'سیستم اختراع رباتیک 1. 0 در سپتامبر 1998 منتشر شد. [ ۵]





wiki: طوفان های ذهنی لگو