شیطان درون ۲ یا رنج درون ۲ ( به انگلیسی: The Evil Within 2 ) که در ژاپن با نام روان شکن ۲ ( به انگلیسی: PhsychoBreak 2 ) شناخته می شود؛ یک بازی ویدئویی در سبک ترس و بقا است که توسط تانگو گیم ورکس توسعه یافته و به وسیلهٔ بتزدا سافت ورکز منتشر شده است. نسخه کامل این بازی در ۱۳ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی برای رایانه های شخصی، اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه شد. این بازی دنباله ای بر نسخهٔ پیشین خود در سال ۲۰۱۴ است و داستان را سه سال پس از آن روایت می کند.
این بازی نیز همانند نسخهٔ پیشین خود به سبک ترس و بقا است. بازی از زاویهٔ دید سوم شخص دنبال می شود و بازیکن در بازی کنترل کارآگاه سباستیان کاستیانوس[ الف] را بر عهده می گیرد که برای نجات دخترش به درون یونیون سفر می کند. بازی در سه سطح آسان [ ب] بقا [ پ] و کابوس[ ت] درجه بندی شده است. [ ۱] شینجی میکامی، به بازیکنان توصیه کرد تا بازی را در درجهٔ آسان امتحان کنند. [ ۲] روند بازی در بازی جدید نسبت به نسخهٔ پیشین خود پیشرفت بسیاری داشته و قابلیت های جدیدی به بازی افزوده شده است. پناهگاه ها در بازی تغییر کرده اند و شخصیت اصلی می تواند در پناهگاه شخصیت های فرعی، بازی را ذخیره کند یا اسلحه ها را ارتقا دهد؛ هرچند که ارتقا قابلیت های شخصیت تنها در اتاق امن شخصی ممکن است. همچنین قابلیت جدیدی به پناهگاه افزوده شده است که بازیکن می تواند با صرف یک فنجان قهوه سلامتی خود را کاملاً بازگرداند.
سیستم ساخت مهمات و وسایل نیز در بازی پیشرفت بسیاری کرده است. بازیکن می تواند در میز کار در اتاق های امن مهمات را بسازد یا با استفاده از سیستم ساخت سریع این کار را انجام دهد. هرچند که ساخت مهمات در میز کار، مواد اولیه کمتری مصرف می کند. [ ۳] سیستم شخصی سازی همچنان در بازی وجود دارد و در آن تغییرات بسیاری ایجاد شده است. سباستیان با جمع کردن ژل های سبز و قرمز می تواند قابلیت های فردی خود را بهبود ببخشد. نموداری برای قابلیت های وی در نظر گرفته شده است که به پنج شاخهٔ اصلی سلامتی[ ث] مخفی کاری[ ج] ، مبارزه [ چ] ، بازیابی [ ح] ، ورزشی [ خ] تقسیم می شود. [ ۴]
اسلحه های قسمت قبل با اندکی پیشرفت همچنان در بازی حضور دارند و بازیکن می تواند همچنان از اسلحه های گرم و سرد استفاده کند. مراحل بازی گسترده تر شده است و امکان جستجوی بیشتری وجود دارد. همچنین می توان مراحل بازی را به صورت مخفیانه یا با استفاده از اسلحه هایی مانند تفنگ مراحل را به پایان رساند. [ ۴] یک ویژگی جدید در بازی وجود دارد که بازیباز با رایانه های مخصوصی می تواند بین دو مکان دورنوردی کند.
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفاین بازی نیز همانند نسخهٔ پیشین خود به سبک ترس و بقا است. بازی از زاویهٔ دید سوم شخص دنبال می شود و بازیکن در بازی کنترل کارآگاه سباستیان کاستیانوس[ الف] را بر عهده می گیرد که برای نجات دخترش به درون یونیون سفر می کند. بازی در سه سطح آسان [ ب] بقا [ پ] و کابوس[ ت] درجه بندی شده است. [ ۱] شینجی میکامی، به بازیکنان توصیه کرد تا بازی را در درجهٔ آسان امتحان کنند. [ ۲] روند بازی در بازی جدید نسبت به نسخهٔ پیشین خود پیشرفت بسیاری داشته و قابلیت های جدیدی به بازی افزوده شده است. پناهگاه ها در بازی تغییر کرده اند و شخصیت اصلی می تواند در پناهگاه شخصیت های فرعی، بازی را ذخیره کند یا اسلحه ها را ارتقا دهد؛ هرچند که ارتقا قابلیت های شخصیت تنها در اتاق امن شخصی ممکن است. همچنین قابلیت جدیدی به پناهگاه افزوده شده است که بازیکن می تواند با صرف یک فنجان قهوه سلامتی خود را کاملاً بازگرداند.
سیستم ساخت مهمات و وسایل نیز در بازی پیشرفت بسیاری کرده است. بازیکن می تواند در میز کار در اتاق های امن مهمات را بسازد یا با استفاده از سیستم ساخت سریع این کار را انجام دهد. هرچند که ساخت مهمات در میز کار، مواد اولیه کمتری مصرف می کند. [ ۳] سیستم شخصی سازی همچنان در بازی وجود دارد و در آن تغییرات بسیاری ایجاد شده است. سباستیان با جمع کردن ژل های سبز و قرمز می تواند قابلیت های فردی خود را بهبود ببخشد. نموداری برای قابلیت های وی در نظر گرفته شده است که به پنج شاخهٔ اصلی سلامتی[ ث] مخفی کاری[ ج] ، مبارزه [ چ] ، بازیابی [ ح] ، ورزشی [ خ] تقسیم می شود. [ ۴]
اسلحه های قسمت قبل با اندکی پیشرفت همچنان در بازی حضور دارند و بازیکن می تواند همچنان از اسلحه های گرم و سرد استفاده کند. مراحل بازی گسترده تر شده است و امکان جستجوی بیشتری وجود دارد. همچنین می توان مراحل بازی را به صورت مخفیانه یا با استفاده از اسلحه هایی مانند تفنگ مراحل را به پایان رساند. [ ۴] یک ویژگی جدید در بازی وجود دارد که بازیباز با رایانه های مخصوصی می تواند بین دو مکان دورنوردی کند.
wiki: شیطان درون ۲